۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۶۱۰۵۶
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

حضور فعال 900 رسانه در ۶۳۰ غرفه در نمایشگاه مطبوعات

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۹۰۰ رسانه در ۶۳۰ غرفه در نمایشگاه مطبوعات حضور فعال داشتند.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در آخرین ساعت  بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیان داشت: امسال در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۹۰۰ رسانه در ۶۳۰ غرفه در نمایشگاه مطبوعات حضور فعال داشتند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شعار بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها «شفافیت و صداقت» بوده است، گفت: شفافیت و صداقت در رسانه ها سبب توسعه جامعه می شود.

انتظامی خاطر نشان کرد: امسال با موضوع رسانه، نشست های حرفه ای و تخصصی با حضور اساتید بنام برگزار شد و اصحاب رسانه از این نشست ها بخوبی بهره مند شدند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان داشت: بنده از تمامی رسانه ها و تشکل‌های مطبوعاتی که با تلاش های بی دریغ خود سبب برگزاری این نمایشگاه با شکوه مطبوعاتی شدند، تشکر و قدردانی می نمایم.

شایان ذکر است، امسال در بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در بخش موسسات مطبوعاتی ۲۳ غرفه، در بخش رسانه‌های استانی و منطقه ای ۶۵ غرفه، در بخش تشکل های مطبوعاتی ۸ غرفه، در بخش کسب و کار مرتبط با رسانه ها ۲۰ غرفه، در بخش روابط عمومی دستگاه ها ۷ غرفه، در بخش ادارات کل ارشاد استان ها و خانه های مطبوعات استانی که نشریات استان ها را نمایندگی می کنند، ۳۱ غرفه، در بخش نشریات دانشجویی ۲ غرفه (یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه وزارت علوم و یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه دانشگاه آزاد)، در بخش روزنامه ها ۴۰ غرفه، در بخش خبرگزاری ها ۱۳ غرفه، در بخش رسانه‌های حوزه دین و اندیشه ۲۳ غرفه، در بخش رسانه های فرهنگی و هنری ۸۶ غرفه، در بخش رسانه های سیاسی و اقتصادی ۹۴ غرفه، در بخش رسانه های آموزشی و تخصصی ۹۹ غرفه، در بخش رسانه های عمومی و خانواده ۷۹ غرفه و در بخش رسانه های حوزه کودک و نوجوان ۱۱ غرفه دایر شده بودند.

گفتنی است، پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، اخبار مراجع تقلید، علما و حوزههای علمیه همچنین رصد و پوشش فعالیت علمی و پژوهشی حوزویان از اهداف اصلی خبرگزاری حوزوی رسا به شمار می‌آید.

گفتنی است، مؤسسه رسا در عرصه اطلاعرسانی دینی و تحلیل اندیشه دینی فعالیت‌های خود را در خبرگزاری رسا، نشریه رسائل، پایگاههای اینترنتی رسای اندیشه، اسوگی، تیه و وسائل پیگیری میکند.

شایان ذکر است،  آئین اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات شب گذشته با حضور مسؤولان و  اصحاب رسانه در مصلی  تهران برگزار شد./842/پ202/ب1

ارسال نظرات