۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۶۱۰۱۵
نمایشگاه مطبوعات؛

رسانه ها در مسیر اهداف نظام، حق و حقیقت گام بردارند

کارشناس مذهبی و امور دینی با بیان اینکه رسانه ها باید به دنبال اهداف حق و حقیق باشند، گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسانه ها باید در مسیر اهداف نظام و حق و حقیقت گام بردارند.
کارشناس مذهبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام میثم قربانی مقدمی کارشناس مذهبی و امور دینی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در رابطه با اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: امروز یکی از مسائل مهمی که رسانه ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند این است که نگاهشان به اخبار و تحلیل های روز مره نباشد.

رسانه های حوزوی دشمن را به چالش بکشانند

کارشناس مذهبی و امور دینی با تاکید بر اینکه رسانه های حوزوی دشمن را به چالش بکشانند، خاطر نشان کرد: رسانه های حوزوی مطالبی بسازند که دشمن را در حالت دفاع قرار دهند.

حجت الاسلام قربانی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید آینده نگر باشند، گفت: امروز رسانه ها باید مشکلات را نظاره و در راستای رفع مشکلات آینده برنامه ریزی کنند.

رسانه ها به دنبال اهداف حق و حقیقت باشند

وی با بیان اینکه رسانه ها باید به دنبال اهداف حق و حقیقت باشند، گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسانه ها باید در مسیر اهداف نظام و حق و حقیقت گام بردارند.

کارشناس مذهبی و امور دینی با اشاره به اینکه متاسفانه نخبگان با رسانه ها قهر هستند، گفت: امروز فاصله ای بین اهل علم و تحقیق چه حوزویان و چه دانشگاهیان وجود دارد و علت آن همین است که رسانه ها به دنبال اخبار روزانه هستند و کاملا مشهود است که اخبار روز مره نخبه نمی خواهد.

شایان ذکر است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ساعت 13 روز شنبه با حضور اصحاب رسانه در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد و امشب به کار خود پایان خواهد داد.

در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند./842/پ202/ب1

ارسال نظرات