۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۴۶۱۰۱۰
نمایشگاه مطبوعات؛

دولت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد

مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه دولت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد، گفت: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دولت کارهای کوچکی صورت گرفته است و باید این مهم بیش از پیش فعال شود.
مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حجت الاسلام عباس صادقی مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در رابطه با اقتصاد مقاومتی،  بیان کرد: مقام معظم رهبری در هر ساله به بحث اقتصاد مقاومتی می پردازند و در این زمینه سفارش های بسیاری می کنند.

مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری با بیان اینکه دولت در مسیر تحقق مقاومتی گام بردارد، گفت: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دولت کارهای کوچکی صورت گرفته است و باید این مهم بیش از پیش فعال شود.

نگاه دولت بیشتر به بیرون از کشور است

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه نگاه دولت بیشتر به بیرون از کشور است و توجه دولت به داخل کشور محدود است، گفت: رهبر معظم رهبری فرموده اند که نجات کشور نگاه به درون و داشته های داخلی است.

مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی متاسفانه ما در عمل ضعیف هستیم و باید با برنامه ریزی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در تمامی زمینه ها در جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: پویایی ایران اسلامی مقدور نخواهد بود مگر اینکه به داشته های خود توجه کنیم و از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از توجه به درون کشور می توان به توسعه های گوناگون و به اهداف عالیه خود دست پیدا کرد.

ضرورت توجه به مسائل دانش بنیان

مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران بیان داشت: اگر این پویایی در کشور لحاظ شود سبب نجات کشور خواهد شد و آن جامعه را به رشد و آبادانی خاهد رساند.

مسؤول فرهنگی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با بیان اینکه مسائل دانش بنیان و توجه داشتن به این مسائل ضرورتی مهم است، گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همه و همه باید قدم بردارند و تلاش کنند.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

همچنین پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، اخبار مراجع تقلید، علما و حوزههای علمیه همچنین رصد و پوشش فعالیت علمی و پژوهشی حوزویان از اهداف اصلی این خبرگزاری حوزوی به شمار می‌آید.

گفتنی است، مؤسسه رسا در عرصه اطلاعرسانی دینی و تحلیل اندیشه دینی فعالیت‌های خود را در خبرگزاری رسا، نشریه رسائل، پایگاههای اینترنتی رسای اندیشه، اسوگی، تیه و وسائل پیگیری میکند./842/پ202/ب1

ارسال نظرات