۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۰۹۷۱
نمایشگاه مطبوعات؛

تبلیغ دین در فضای مجازی بیشترین تاثیرگزاری را در نسل جوان دارد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار کشور با اشاره به اینکه جامعه ما در حال حاضر متاثر از رسانه و شبکه‌های اجتماعی است، گفت: چون ما در عصر رسانه هستیم و رسانه‌ها به سهم خود مخاطبان زیادی دارند و تاثیرگذاری شدیدی بر روی مردم دارند به طور قطع باید از این فضا حوزه علمیه بهترین استفاده را ببرد.
حجت الاسلام شاهانی

حجت الاسلام امیرحسین شاهانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و رسانه با اشاره به ورود طلاب در عرصه رسانه، گفت: حوزه علمیه به لحاظ ماهیت فرهنگی که دارد و به لحاظ اینکه در عرصه دفاع از دین و تبیین خطوط انقلاب رسالت سنگینی را بر عهده دارد باید به طور جدی در حوزه رسانه ورود پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جامعه ما در حال حاضر متاثر از رسانه و شبکه‌های اجتماعی است افزود: چون ما در عصر رسانه هستیم و رسانه‌ها به سهم خود مخاطبان زیادی دارند و تاثیرگزاری شدیدی بر روی مردم دارند به طور قطع باید از این فضا حوزه علمیه بهترین استفاده را ببرد.

مدیر نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار کشور در ادامه با بیان اینکه حوزه‌های علمیه در مسیر رسانه‌ها در جهت تبلیغ باید پیشتاز باشد اظهار کرد: حوزه‌های علمیه باید عرصه رسانه را هدایت‌گری کند و در حقیقت از طریق ایجاد یک رسانه قوی و قدرتمند پیام‌های دین را به جامعه و نسل جوان منتقل کند و این رسالتی است که حوزه علمیه بر عهده دارد.

وی در پایان اجرایی شدن این امر مهم را مشروط به استفاده از نخبگان و بزرگان در عرصه دین دانست و ابراز کرد: اکنون از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و اینترنت تبلیغ دین بسیار راحت شده است به طور قطع با دیدگاه‌هایی که روحانیت دارند می‌توانند در این عرصه توفیقات زیادی را به دست آورند باید در این مسیر راهکارهای مختلف تبیین شود و به مرحله عمل درآورده شود./873/پ202/ب1

ارسال نظرات