۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۴۶۰۵۴۷
مسؤول اردو‌های راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فلسطین محور اتحاد مسلمانان جهان است

سردار یعقوب سلیمانی فلسطین را محور اتحاد مسلمانان جهان دانست و گفت: اگر از جریان فلسطین غفلت شود بی‌تردید اتحاد مسلمانان از بین‌ خواهد رفت، چرا که در جهان امروز دشمنان همواره می‌کوشند تا جهان فلسطین را به فراموشی سپارد.
نمایشگاه مطبوعات

سردار یعقوب سلیمانی، مسؤول اردو‌های راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری‌رسا در ششمین روز از برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، آیین پیاده‌روی اربعین را از بی‌نظیرترین اجتماعات در جهان برشمرد.

مسؤول اردو‌های راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیین پیاده‌روی اربعین را یکی از بی‌نظیر‌ترین اجتماعات در جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: از این که خداوند توفیق خدمت‌گزاری از زائرین سید‌الشهدا(ع) را ما به عطا کرده است، شاکریم.

وی شرایط پیاده‌روی امسال نسبت به سال گذشته را مساعد‌تر دانست و اظهار داشت: در بازدید میدانی که از مرز شلمچه و چزابه داشته‌ایم، پیاده‌روی اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته هم از لحاظ زیرساخت و هم از لحاظ فرهنگی، بستر سازی‌ها مناسب‌تر بوده است.

سردار یعقوب سلیمانی با بیان این که برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) باید به صورت مردمی برگزار شود، ابراز داشت:‌ در اجرای برنامه‌ها، هرگاه که محور مردم بوده‌اند، کار به صورت جهادی انجام شده است. زیرا خادمان سید‌الشهدا تمام تلاش خود را در راه رضایت زائران انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در این اجتماع بزرگ شاهد حضور مردم از همه ادیان و مذاهب هستیم و با تشکیل ستاد مردمی در تلاشیم تا به نحو احسن در خدمت زائران باشیم.

مسؤول اردو‌های راهیان نور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فلسطین را محور اتحاد مسلمانان جهان دانست و تأکید کرد: اگر از جریان فلسطین غفلت شود بی‌تردید اتحاد مسلمانان از بین‌ خواهد رفت، چرا که در جهان امروز دشمنان همواره می‌کوشند تا جهان فلسطین را به فراموشی سپارد. /872/202/ب3

ارسال نظرات