۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۴۶۰۴۸۵
دبیر بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

بیداری اسلامی حاصل انقلاب اسلامی است

دبیر بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اهمیت اینکه بیداری اسلامی حاصل انقلاب اسلامی بوده است، گفت: پس از پیدایش انقلاب اسلامی در سال 1357که بیداری اسلامی رخ داد و ملتها به این رشد رسیدند که می‌شود در برابر قدرتها و ابرقدرتها ایستادگی کرد و به نتیجه و پیروزی رسید.
عماد نجار

عماد نجار دبیر بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اهمیت رویدادها و هنجارهای برگزاری کنسرتها در کشور، گفت: امروزه در کشور مبحث برگزاری کنسرتها مطرح است که مخصوصا رسانه‌های وابسته به صهیونیسم در این زمینه توجه خواستی به عمل آورده‌اند و در این زمینه فعالیهای فراوان و متفاوتی انجام داده‌اند و بعد رسانه ایشان خیلی فراگیرتر شده است.

دبیر بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با اشاره به بحث برگزاری کنسرتها در کشور، ابراز کرد: امروزه در کشور تنها موضوع برگزاری کنسرتها نیست بلکه طی چهار سال گذشته مبحث حقوق بشر که در موضوعاتی امثال اعدامهای مجرمان در میان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری در رابطه با برگزاری کنسرتها در کشور، بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که این فکر و خیال را نکنید که تصمیم بگیریم موضوع حقوق بشر را با صهیونیسم‌ها حل کنیم و تمامی مشکلات بر طرف خواهد شد بلکه اینطور نیست با حل این مشکل، موضوع دیگری مطرح می‌کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به ادامه توضیحات مقام معظم رهبری در رابطه با ممانعت در برابر برگزاری کنسرتها، اضافه کرد: اگر در کشور هر نوع کنسرتی با هر شرایطی که مانع اصلی برخی از همین اجراها است آزاد شود، آنها در قدمهای بعدی مسائل دیگری را ایجاد و مطرح خواهند کرد.

 

دلیل مخالفتهای آمریکا بر فعالیتهای جمهوری اسلامی

وی با اشاره به فعالیتهای مخالفانه امریکا در طی تاریخ بر ضد جمهوری اسلامی، اشاره و ابراز کرد: این جبهه هایی که در برابر جمهوری اسلامی ایران در حال چیده شدن است اعم از مسائل فرهنگی،مسائل اقتصادی امثال تحریم های اقتصادی، مسائل سیاسی، مسائل قضایی و نظامی که عنوان می‌کنند که چرا ما توان موشکی و نظامی به حد قابل توجهی رشد کرده که اینها قالبا سدی است که همواره از 38 سال پیش نظلام غرب به سرکردگی امریکا آغاز کرده و برای جلوگیری از موفقیت نظام جمهوری اسلامی از هر کاری که بر ضد این نظام باشد دریغ نمی‌کنند.

 

ضرورت آزادی در جمهوری اسلامی

این استاد دینی در رابطه با آزادی در جمهوری اسلامی تصریح کرد: الگوی جمهوری اسلامی ایران برای دیگر ملتها یک الگوی شکست خورده بود و ما توانستیم این الگو را موفق کنیم و همین طور که می‌بینید ما در جمهوری اسلامی ایران کنسرت برگزار می‌کنیم با شرایط خاص، ما آزادی داریم و اسلام دین محدودی نیست، به شرایطی که یک سری شعونات اسلامی رعایت شود.

وی ادامه داد: ما توان نظامی کشور را بالا می‌بریم با شرایط خاص نه برای کشور گشایی و نه برای تجاوز بلکه برای دفاع از ارزشهای والای جمهوری اسلامی ایران.

 

بیداری اسلامی حاصل انقلاب اسلامی بوده است

دبیر بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  با اشاره به اهمیت اینکه بیداری اسلامی حاصل انقلاب اسلامی بوده است، تشریح کرد: پس از پیدایش انقلاب اسلامی در سال 1357که بیداری اسلامی رخ داد و ملتها به این رشد رسیدند که می‌شود در برابر قدرتها و ابرقدرتها ایستادگی کرد و به نتیجه و پیروزی رسید.

وی در پایان گفت: مطمعنا غربی‌ها سعی دارند با ایجاد این نوع از سدها و موانع جمهوری اسلامی ایران را مشکل دار کنند و عدم موفقیت آن را به جهانیان نشان بدهند./853/302/ب3

ارسال نظرات