۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۵۹۹۳۰
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:

برخی بد اخلاقی های مدیران بر روند دین داری مردم تأثیر سوء دارد

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاس های صورت گرفته از سوی برخی مدیران، گفت: بعضی رفتارهای مدیران در جامعه روی نوجوانان و جوانان تأثیر سوء گذاشته و برخی از این اختلاس ها و دزدی هایی که صورت می گیرد آنان را از دین و دین داری که همین مدیران داعیه دار آن هستند، دور می کند.
فریدون احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، فریدون احمدی، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، امروز در دیدار با طلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی نورالزهرا (س) زنجان و بازدید از مکان این مرکز علمی گفت: ما خودمان را سرباز کوچک نظام و از جنس مردم دانسته و پیرو مکتب امام علی (ع) بوده و جزو ارادتمندان آن امام بزرگوار هستیم.

وی در ادامه با اشاره به این که نماینده مجلس باید دارای یک روحیه قوی و ظرفیت بالا باشد، افزود: نماینده باید دارای یک ظرفیت بالا و پتانسیل عظیم باشد تا بتواند از بین تمامی این بحث ها و جدل هایی که صورت می گیرد یک راه صحیح و درستی را انتخاب نماید.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره اهمیت مادران در تربیت دینی کودکان اظهار داشت: حضور بانوان در راه تربیت دینی کودکان در درون خانواده ها بسیار حائز اهمیت بوده و امروز نیز این امر را به وضوح در جامعه و خانواده ها می توان مشاهده کرد.

احمدی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری بین طلاب و آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از مواردی که می طلبد تا طلاب با جدیت تمام وارد شده و تلاش های خود را نسبت به آن گسترش دهند، آموزش پرورش است؛ تا طلاب بتوانند در راستای تربیت خوب دانش آموزان فعالیت نمایند که همه چیز آینده آنها به همین تربیت دینی در سنین کودکی بستگی دارند.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مضرات ضعف تربیت دینی کودکان در سنین بزرگسالی گفت: تمام بد اخلاقی هایی که امروز در جامعه از سوی برخی از مسؤولان اتفاق می افتد را می توان به ضعف تربیتی وی در نظام آموزش دینی دانست که در دوران کودکی او به خوبی صورت نگرفته و امروز در این سنین خود را بروز داده است.

این مقام مسؤول در ادامه تأکید کرد: برخی رفتارهای متناقض از سوی کودکان در سنین کودکی، وی را از لحاظ شخصیت روانی دچار خدشه کرده و در دوران بزرگسالی به حدی می رساند که دیگر کنترل چنین شخصی در جامعه از این بُعد که در کودکی تربیت دینی صحیحی روی وی صورت نگرفته است، با مشکل مواجه می شود.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلاس های صورت گرفته از سوی برخی مدیران گفت: بعضی رفتارهای مدیران در جامعه روی نوجوانان و جوانان تأثیر سوء گذاشته و برخی از این اختلاس ها و دزدی هایی که صورت می گیرد آنان را از دین و دین داری که همین مدیران داعیه دار آن هستند، دور می کند./202/949/ب1

ارسال نظرات