۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۵۸۹۷۳
مدیر روابط عمومی مؤسسه عالیان:

طلاب کوهنورد قمی به ارتفاعات اردهال صعود می‌کنند

حجت الاسلام ابراهیمی از صعود طلاب کوهنورد قمی به ارتفاعات اردهال خبر داد و گفت: طلاب قمی در نخستین برنامه بعد از ماه محرم به ارتفاعات اردهال صعود و پس از آن به گلگشت در روستای مرق کاشان می پردازند.
کوهنوردی طلاب

حجت الاسلام عمار ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برنامه ورزشی این هفته مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان خبرداد و گفت: طلاب کوهنورد قمی در هفته جاری به ارتفاعات اردهال صعود می کنند.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان اظهار داشت: این مؤسسه از ابتدای ماه محرم هیچ صعودی نداشته و این نخستین برنامه طلاب کوهنورد حوزه علمیه قم است.

وی به تشریح برنامه این هفته طلاب کوهنورد قمی اشاره کرد و گفت: طلاب حوزه علمیه قم جمعه چهاردهم آبان به ارتفاعات شهرستان اردهال صعود می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: برنامه دیگر این گروه گلگشت در طبیعت پاییزی روستای زیبای مرق کاشان است.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست این گروه، حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه عالیان و مدیر کمیته فرهنگی فدراسیون کوهنوردی کشور است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان ابراز داشت: طلاب کوهنورد قمی ساعت 4:30 بامداد جمعه از مسجد حضرت زهرا(س) واقع در پردیسان قم حرکت کرده و ساعت 15:30 به سمت پردیسان بر می گردند.

وی به تجهیزات مورد نیاز در این برنامه اشاره کرد و بیان داشت: کفش مناسب کوه، کوله یک روزه، وعده غذایی صبحانه و نهار، تنقلات، آب کافی، باتوم، فلاکس چای، بادگیر، کلاه و دستکش، کلاه آفتابگیر و عینک آفتابی از وسایلی است که باید در این برنامه همراه طلاب باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: هزینه برآورد شده برای این برنامه 25 هزار تومان است که اعضا مؤسسه 22 هزارتومان پرداخت می کنند؛ مهلت نام نویسی تا چهارشنبه 12 آبان است.

مدیر روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در پایان گتف: علاقه مندان شرکت در این برنامه می توانند برای نام نویسی با شماره 09192533295 تماس بگیرند./840/ت302/س

ارسال نظرات