۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۴۵۸۱۹۲
امام جمعه پلدختر:

پدافند غیرعامل ضرورتی برای دفاع از هویت هر ملت است

امام جمعه پلدختر پدافند غیرعامل را ضرورتی برای دفاع از هویت هر ملت عنوان کرد و گفت: در جهت تبیین اهمیت پدافند غیرعامل و آگاهی مردم باید در این عرصه فرهنگ سازی شود.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری بعدازظهر امروز در مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان نمونه دولتی دانش شهرستان پلدختر با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: این ایام فرصتی مناسب در جهت تبیین اهمیت پدافند غیرعامل در جامعه است.

وی پدافند غیرعامل را ضرورتی انکارناپذیر برای دفاع از هویت هر ملت دانست و افزود: نقش پدافند غیرعامل در جهت مقابله با تهدید دشمن و دفاع از سرمایه ها و زیرساختهای کشور ضروری است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تهدیدها و هجمه های دشمن خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهدیدهای دشمن مراکز مهم تصمیم گیری، حیاتی و حساس کشور باید از اصول حفاظتی و پدافند غیرعامل برخوردار باشند.

وی با تأکید بر اینکه تمام امکانات لازم باید در پدافند غیرعامل به کار گرفته شوند، اظهار داشت: در جهت تبیین اهمیت پدافند غیرعامل باید فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام سوری پدافند غیرعامل را نوعی آمادگی غیرنظامی در جبهه های گوناگون سیاسی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: در این راستا باید هوشیاری لازم را به کار برد.

وی با تأکید بر اینکه در پدافند غیرعامل باید همچون خاکریز و کمربند ایمنی در برابر هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن باشد، خاطرنشان کرد: آمادگی و دفاع پدافند غیرعامل باید همیشگی باشد.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت فراهم ساختن زیرساختهای لازم برای پدافند غیرعامل اظهار داشت: در جهت مصون سازی کشور در مواقع بحرانی باید بین متولیان امر تعامل و هماهنگی صورت گیرد.

وی تقویت پدافند غیرعامل را به عنوان بنیه دفاعی کشور مهم خواند و گفت: تحقق این مهم و تقویت آن برای به کارگیری در مواقع ضروری مهم است./9459/202/ب3

ارسال نظرات