۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۵۸۱۶۶
سردار سلیمانی:

دفاع مقدس تبدیل به یک گنجینه تمام ناشدنی شده است

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، جنگ تحمیلی را چالشی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با رهبری امام راحل و بیداری ملت ایران این چالش بزرگ تبدیل به یک فرصت و گنجینه تمام ناشدنی تبدیل شد و در دل آن متکب دفاعی انقلاب اسلامی خلق شد.
سردار غلامرضا سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی، فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه کنگره ملی 2300 شهید خمینی شهر، با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس انقلاب اسلامی با چالش روبرو شد و کیان انقلاب اسلامی به خطر افتاد، گفت: با رهبری امام راحل و بیداری ملت ایران این چالش بزرگ تبدیل به یک فرصت و گنجینه تمام ناشدنی تبدیل شد و در دل آن متکب دفاعی انقلاب اسلامی خلق شد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، خاطرنشان کرد: بدون تردید انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی را برای بشریت و جهان به ارمغان آورده است.

وی در ادامه افزود: زبان و قلم قاصر است از بیان رشادتهای کسانی که در دوران دفاع مقدس از کشور و از اسلام دفاع کردند، باید درسهای دوران دفاع مقدس را به عنوان یک الگو و درس رهایی بخش ارائه داد، از سال 91 با مشارکت نهادها و ادارات مختلف و امام جمعه محترم شهرستان ستاد کنگره شهدای خمینی شهر آغاز به کار کرد.

سردار سلیمانی در ادامه به تبیین اقدامات صورت گرفته برای کنگره شهدای شهرستان خمینی شهر پرداخت و اظهار کرد: تهیه کتب مختلف، تهیه و تدوین اسناد مربوط به اطلاعات کامل شهدای شهرستان، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و اقدامات بسیار موسع فرهنگی که به عنوان مقدمه کار اجلاسیه کنگره بوده است، همچنین برگزاری اجلاسه‌های مختلف در شهر انقلابی درچه و کوشک و اصغرآباد از جمله اقدامات صورت گرفته برای این کنگره ملی است.

وی در پایان عنوان کرد: مردم شهرستان شهید پرور خمینی‌شهر نشان دادند که در کنار یکدیگر اقدامات خوبی را می‌توانند به خوبی اجرایی کنند، اقداماتی همانند این کنگره که با همکاری مردم و مسؤولان به بهترین نحو در حال برگزاری است./1304/202/ب3

 

ارسال نظرات