۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۴۵۷۹۳۷
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

تفکر جهادی و بسیجی باید در جای جای آستان قدس بدرخشد

بختیاری با تاکید بر اینکه تداوم راه شهدا و تفکر جهادی و بسیجی باید در جای جای آستان قدس بدرخشد و این به معنای فرهنگ رضوی است، گفت: آستان قدس رضوی باید جلودار شهدا بوده و تفکر بسیجی و فرهنگ رضوی باید در همه بخش‌های آستان قدس رضوی جاری باشد.
سید مرتضی بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ساعاتی پیش در نخستین یادواره شهدای دفاع مقدس که در محل تالار قدس کتابخانه استان قدس رضوی برگزار شد، گفت: خانواده های شهدا و آنهایی که در راه خداوند جانفشانی می کنند مقرب درگاه الهی هستند.

وی با بیان اینکه امروز سلاحی که باید برداشته شود خدمت کردن به زائران علی ابن موسی الرضا (ع) و گره گشایی از کار مردم است، اظهار داشت: نور شهادت و ایثارگری در هر کجا باشد بیمه کننده است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه تداوم راه شهدا و تفکر جهادی و بسیجی باید در جای جای آستان قدس بدرخشد و این به معنای فرهنگ رضوی است، ادامه داد: آستان قدس رضوی باید جلودار شهدا بوده و تفکر بسیجی و فرهنگ رضوی باید در همه بخش‌های آستان قدس رضوی جاری باشد.

بختیاری در پایان با ذکر خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس بر ادامه دهنده راه شهدا تاکید کرد و افزود: باید با تمام قدرت در خدمت خانواده‌های شهدا قرار بگیریم.

یادآور می شود، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های این یادواره بود که برگزار شد./202/859/ب1

ارسال نظرات