۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۵۷۹۲۲
امام جمعه خوسف:

دشمن در تلاش است تا روحیه بسیجی را در جامعه کم‌رنگ کند

امام جمعه خوسف با بیان اینکه دشمنان امروز از وجود نوجوانانی با بصیرت، شجاه و آگاه در ایران بیم دارند، گفت: دشمن تلاش می‌کنند روحیه بسیجی را در جامعه کم رنگ کنند.
شاه بیکی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حامد شاه‌بیکی، امام جمعه خوسف امروز در دیدار دانش‌آموزان بسیجی شهرستان خوسف اظهار داشت: در هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان باید خط و مسیر خود را مشخص کنند.

وی افزود: در محیط جامعه امروز تنها بچه حزب اللهی‌ها هستند که می‌توانند در دفاع از ارزش ها در دفاع از دین و شبهات در بستر بسیج نقش‌آفرینی کنند.

امام جمعه خوسف با اشاره به داستان امام حسین(ع) در شب عاشورا، گفت: بعضی شهادت را افتخار می‌دانند و به سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اقتدا می‌کنند و مظهر عزت و بزرگی می‌شوند.

حجت الاسلام شاه‌بیکی خطاب به دانش‌آموزان، افزود: باید این روحیه شهادت طلبی و بصیرت را در خود تقویت کنید و از امام حسن(ع) و امام حسین(ع) فهمیده‌ها الگو بگیرید.

وی با اشاره به دام‌های دشمن در جنگ نرم، اظهار داشت: دشمن به دام‌های جنگ نرم دل خوش کرده است و نوجوانان امروز باید با بصیرت و هوشیاری راه حق را انتخاب کنند و برای پیروزی در این راه از اهل بیت(ع) یاری بجویند./101/880/ب1

ارسال نظرات