۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۵۷۹۱۸

نگاهی به برنامه های رادیو معارف در هفته آتی

تبيين آثار غيرت ديني در اجتماع در برنامه «صبح روشن»، بررسي آموزه‌هاي اخلاقي و معرفتي در برنامه «مهربان باشیم»، بررسی آموزش حديث به فرزندان در برنامه «به رنگ خدا» از جماه برنامه‌های رادیو معارف در هفته آتی است.
رادیو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا، تبيين آثار غيرت ديني در اجتماع در  برنامه «صبح روشن»، بررسي آموزه‌هاي اخلاقي و معرفتي در برنامه «مهربان باشیم»، بررسی آموزش حديث به فرزندان در برنامه «به رنگ خدا» از جماه  برنامه‌های رادیو معارف در هفته آتی است.

غيرت ديني در راديو معارف

برنامه صبح روشن به تبيين آثار غيرت ديني در اجتماع مي پردازد.

«صبح روشن» كه به  موضوعات اخلاقي و اجتماعي مي پردازد  شنبه مورخ 8 آبان 95 به موضوع غيرت و غيرتمندي و آثار عدم رعايت غيرت در جامعه اختصاص دارد.

در اين برنامه حجت الاسلام مهدي بياتي از كارشناسان مطالعات اجتماعي موضوع غيرت ديني در جامعه، ضرورت و اهميت  غيرت ديني  و آثار اجتماعي آن را  بررسي مي كند.

برنامه زنده صبحگاهي «صبح روشن» كاري از گروه فرهنگ و جامعه  به سردبيري و تهيه كنندگي محمد حسن جلالي و گويندگي رضا هدايت فر روزهاي شنبه تا دوشنبه از ساعت 9:00 تقديم خانواده‌ها و شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي شود.

علاقه‌مندان به دريافت اين برنامه مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «صبح روشن» در سايت راديو معارف مراجعه كنند.

پاي در زنجير پيش دوستان به كه با بيگانگان در بوستان

برنامه «مهربان باشيم» كه با هدف بررسي آموزه‌هاي اخلاقي و معرفتي ضرب‌المثل ها طراحي و توليد شده از مورخ 8 آبان به يكي از اشعار سعدي در كتاب گلستان مي پردازد.

"پاي در زنجير پيش دوستان / به كه با بيگانگان در بوستان"،  شعري است كه حجت الاسلام واحدي در اين برنامه به بررسي و جايگاه آن در جامعه خواهد پرداخت.

«مهربان باشيم» كاري از گروه فرهنگ و جامعه وبه تهيه وسردبيري ابوالفضل سليماني و اجراي رضا ملايي شنبه تا پنجشنبه ساعت 7:5 تقديم معارف جويان عزيز مي شود.

صدف بر امواج راديو معارف

راديو معارف به تبيين سياست‌هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده مي‌پردازد.

برنامه «صدف» با هدف تبيين سياست‌هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده به روي آنتن مي‌رود.

اين برنامه با كارشناسي خانم امين مجد به  موضوعاتي همچون ايجاد جامعه اي خانواده محور و  عوامل تقويت و تحكيم خانواده، بيان راهكارها و تصريح ايجاد ازدواج موفق و برجسته كردن كاركردهاي ارتباط خانواده با مساجد مي پردازد.

«صدف» كاري از گروه فرهنگ و جامعه به و سردبيري و تهيه كنندگي ابوالفضل سليماني و اجراي نرجس فروغي از شنبه 8 آبان 95 ساعت19:30 تقديم شنوندگان راديو معارف مي‌شود.

آموزش و پرورش ديني در راديو معارف

برنامه «به رنگ خدا» با محوريت سخن گوهربار امام جعفر صادق(ع) پيرامون آموزش حديث به فرزندان  از راديو معارف پخش مي‌شود.

 برنامه «به رنگ خدا» از شنبه مورخ 8 آبان 95 با بحث آموزش و پرورش ديني به روي آنتن مي رود.

اين برنامه با محوريت سخن گوهربار امام جعفر صادق عليه السلام «بادِرُوا أولادََكُم بِالحَديثِ قَبلَ أن يَسبِقَكُم إلَيهِمُ المُرجِئَةُ»؛ «در آموزش حديث به فرزندانتان شتاب كنيد پيش از آنكه مرجئه (منحرفان) زودتر از شما به سراغ آنها بروند» تقديم مخاطبان فرهيخته راديو معارف مي‌شود.

«به رنگ خدا» كاري از گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام به سردبيري و تهيه كنندگي محمد حسين پور و اجراي رضا حبيبي شنبه تا پنجشنبه ساعت 17:10 از راديو معارف موج اف ام رديف 96 پخش مي‌شود./998/پ204/ی

ارسال نظرات