۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۴۵۷۷۷۹
حجت‌الاسلام بهبودی:

نشست حل بحران سوریه برای خارج کردن داعش از بحران است

حجت الاسلام بهبودی گفت: نشست لوزان نتیجه‌ای برای مردم سوریه نداشت چون هدف ایجاد امنیت در سوریه نیست، تا زمانی که هدف آمریکا سرنگونی سوریه باشد نتیجه مطلوبی از این نشستها حاصل نخواهد شد.
داعش شجره خبیثه

حجت الاسلام محمد تقی بهبودی رییس پیشین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، نداشتن حسن نیت غربی‌ها را موجب حل نشدن بحران سوریه دانست و گفت: هدف آمریکاییها سرنگونی حکومت قانونی بشار اسد و به روی کار آوردن حکومت آل سعود و وهابیت است، آنها می‌خواهند حکومت نوکر صفت و وابسته که دوستی کامل با رژیم صهیونیستی را دارد در سوریه مستقر کنند.

وی در ادامه افزود: نشست لوزان نتیجه‌ای برای مردم سوریه نداشت چون هدف ایجاد امنیت در سوریه نیست، تا زمانی که هدف آمریکا سرنگونی سوریه باشد نتیجه مطلوبی از این نشستها حاصل نخواهد شد.

رییس پیشین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین ابراز کرد: آمریکاییها باید از اهداف پلید خود دست بردارند و سرنوشت سوریه را به دست ملت و دولت این کشور بسپارند.

این مسؤول با بیان اینکه مقاومت ارتش و مردم سوریه در برابر تروریستها موجب عقب نشینی آمریکاییها از مواضعشان شده است تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم سوریه است، سوریه با اسراییل مبارزه می‌کند.

حجت اسلام بهبودی در ادامه اضافه کرد: ایده و تفکر اسراییلیها بر پایه نژاد پرستی استوار است و آنها تنها یهودیان را حاکمان مسلط بر دنیا می‌دانند و سایر مذاهب را زیر سوال می‌برند آنها بدترین دشمنان مسلمانان هستند و ما وظیفه داریم از سوریه که در خط مقدم مبارزه با اسراییل است حمایت کنیم.

وی حمایت از سوریه را عامل امنیت در ایران دانست و تاکید کرد: سیاستمداران باید از طریق سیاسی، اقتصاددانان با مسایل اقتصادی از سوریه در برابر تروریستهاحمایت همه جانبه کنند تا داعش و تکفیریها در جهان نابود شوند.

رییس پیشین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با بیان اینکه علما باید باطل بودن اندیشه‌های تکفیری را برای مردم تبیین کنند، تاکید کرد: کسانی که با اندیشه‌های اسلام و آموزه‌های دینی آشنایی نداشته باشند فریب تبلیغات دشمنان را می‌خورند و به آنها می‌پیوندند، تریبونهایی که در سرتاسر دنیا در اختیار علما قرار دارد باید امت اسلامی را آگاه کند.

وی با بیان اینکه علما باید با استدلال و منطق جوانان و دنیای اسلام را با معارف اسلامی آشنا کنند، عنوان کرد: علما به طور کامل به وظیفه خود عمل نکرده‌اند و کوتاهی آنها در امر تبلیغ موجب گستاخی دشمنان شده است.

حجت الاسلام بهبودی در پایان گفت: عامل اصلی فتنه و جنگ افروزیها در جهان آمریکاست، هدف آنها مبارزه با اسلام و ایران است و جریانهای داعش و تروریست را به وجود آورده‌اند تا جهان اسلام را از بین برند./302/955/ب1

ارسال نظرات