۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۷۷۱
وزیر کشور:

اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است

وزیر کشور با بیان این که اقتصاد مقاومتی راه نجات وضعیت اقتصادی کشور است، گفت: نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است.
وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در حاشیه سفر به استان لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اقتصادی استان گفت: لرستان از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به این که استان لرستان در حوزه طرح های اقتصاد مقاومتی به خوبی عمل کرده است، یادآور شد: لرستان در بخش اقتصاد مقاومتی از استان های دارای رتبه برتر است.

وزیر کشور بهبود وضعیت اقتصادی کشور را در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و افزود: با تحقق این مهم شاهد رونق و شکوفایی اقتصادی کشور خواهیم شد.

وی با بیان این که مشارکت مردم در طرحهای اقتصاد مقومتی راه تحقق این مهم است، اظهار داشت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی نیازمند حضور و مشارکت مردمی است.

رحمانی فضلی در ادامه خاطرنشان کرد: در سفرهای پی در پی به این استان همواره طرحهای اقتصاد مقاومتی بررسی می شود.

وی به اهداف سفر خویش به استان لرستان که پایلوت اقتصادی معرفی شده است، اشاره و گفت: از اهداف سفر سرمایه گذاری در طرحهای اقتصاد مقاومتی و واگذاری طرحهای اقتصادی نیمه کاره به بخش خصوصی است.

وزیر کشور جلب مشارکت های مردمی را از دیگر اهداف سفر خویش به استان لرستان عنوان کرد و گفت: تلاش می شود در حوزه های فرهنگی سرمایه گذاری صورت گیرد و نقش مردم در انجام این فعالیت ها پر رنگ شود.

گفتنی است، بازدید از مناطق محروم، شرکت در همایش شوراها و دهیاران، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به استان لرستان است.

کلنگ زنی گاوداری شش هزار رأسی، بازدید از مرکز تولید پوشاک و سد تاج امیر از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به استان لرستان است./9459/پ202/ج

ارسال نظرات