۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۴۵۷۴۹۷
آیت الله صفایی بوشهری:

بودجه فرهنگی برای کارهای فرهنگی استفاده نمی‌شود

امام جمعه بوشهر با انتقاد از مسؤولان فرهنگی، گفت: در کل کشور بودجه فرهنگی برای کارهای فرهنگی اصیل و صحیح استفاده نمی‌شود و برای همین رهبر معظم انقلاب روی مردمی کردن کارهای فرهنگی اصرار دارند.
آیت الله صفایی بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه سه شنه در جلسه تفسیر قرآن گفت: برخی شخصیت دوگانه دارند آشکار آنها با پنهان آنها متفاوت است و سبب می‌شود این شخص دچار چالش شخصیتی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه مدیریت شخصیتی افراد دو رو از دست خودش خارج است، افزود: شخصی که منافق است از شخصی که مشرک و کافر است دارای رذائل بیشتری است.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: یکی از عواملی که انسان را مبتنی به دو رویی می‌کند، اشتباه در محاسباتی دارند و فکر می‌کنند این‌طوری رفتار کنند به سرانجام می‌رسند.

آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد: شناخت جریان‌های چندلایه، بیان ویژگی‌های روحی و رفتاری و اشتباه محاسباتی منافقین برخی از ویژگی این افراد هستند که در سوره منافقین آمده است.

وی با بیان اقسام نفاق گفت: نفاق فرهنگی، نفاق سیاسی، نفاق اقتصادی و نفاق اجتماعی برخی از اقسام نفاق هستند که منشأ نفاق نشأت گرفته از ضعف ناتوانی در انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه خود دنیا یکی از مظاهر نفاق است بیان کرد: انسانی که اهل نفاق است مجازی زندگی می‌کند.

امام جمعه بوشهر در انتقاد به مسؤولان فرهنگی تأکید کرد: در کل کشور بودجه فرهنگی برای کارهای فرهنگی اصیل و صحیح استفاده نمی‌شود و برای همین مقام معظم رهبری روی مردمی کردن کارهای فرهنگی اصرار دارند.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در استان بوشهر هم هر زمانی که هیأت دولت و هیأت‌های مختلف آمدند و هر چه تذکر داده شد به وجه فرهنگی توجهی نکردند./202/846/ب1
ارسال نظرات