۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۴۵۷۴۹۰
امام جمعه سربیشه:

مسؤولان از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کنند‌

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه ثمره خون شهدا وحدت و انسجام بود، گفت: اکنون نیز باید مسؤولان گوش به فرمان رهبری باشند و از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کنند.
سنجری امام جمعه سربیشه

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سنجری، امام جمعه سربیشه در یادواره آبروی کوچه‌ها، افتخار محله، یادبود شهید والامقام غلامحسین جلالی که عصر امروز جلوی منزل شهید در شهر خوسف برگزار شد، گفت: اگر شهدای عزیز نبودند و از این کشور و انقلاب دفاع نمی‌کردند ما هم باید مثل ملت‌های منطقه زیر چکمه آمریکایی‌ها له می‌شدیم.

وی افزود: شهدا رفتند تا ما راه را گم نکنیم و ما نیز باید با تبعیت محض از ولایت فقیه، این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش تحویل دهیم.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه توطئه‌های دشمن امروزه همچنان ادامه دارد، گفت: دشمن امروز از راه اباحه‌گری و ترویج فرهنگ غرب قصد دارد جوانان را منحرف کند.

حجت الاسلام سنجری افزود: اکنون نیز جوانان این کشور حاضرند تا در عراق و سوریه جانفشانی کرده و با رژیم‌های کودک‌کش اسرائیل، آل‌سعود و دست نشانده‌های آنها مبارزه کنند.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف نیز در این مراسم با اشاره به رشادت‌های جوانان این دیار در هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا نیازی به یادواره ندارند و این ما هستیم که برای آنکه راه را گم نکنیم باید اهداف و آرمان‌های شهدا را مرور کنیم.

سرهنگ محمدرضا آوازی افزود: امروز ما باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و نگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت به فراموشی سپرده شود./101/880/ب1

ارسال نظرات