۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۴۵۷۴۸۴
آیت الله دری نجف آبادی:

عزم ملت های منطقه بر ریشه کن کردن تروریسم و آل سعود است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: تروریست های کوردل و جنایتکاران داعشی و منافقان بدانند با این جنایات وحشیانه به جایی نخواهند رسید و عزم و اراده ملت بزرگ ما و ملت های منطقه بر ریشه کن کردن تروریسم و آل سعود و حامیان جنایت کار آنها است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پیامی که نسخه ای از آن به رسا نمابر شد، شهادت نعمت الله رضایی از شهدای حملات تروریستی کرکوک را تسلیت و تبریک گفت.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: شهادت برادر عزیز و خدمتگذار، شهید نعمت الله رضایی را به مردم شریف استان مرکزی، شهرستان شازند، بازماندگان، همسر، فرزندان و والدین مکرم آن شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می کنم.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: از خداوند متعال برای تمام شهیدان مظلوم، فداکار و مدافعان حرم و این شهید عزیز علو درجات و حشر با یاران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسألت می نمایم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام گفته است: تروریست های کوردل و جنایتکاران داعشی و منافقان بدانند با این جنایات وحشیانه به جایی نخواهد رسید و عزم و اراده ملت بزرگ ما و ملت های منطقه بر ریشه کن کردن تروریسم و آل سعود و حامیان جنایت کار آنها است.

آیت الله دری نجف آبادی در این پیام اضافه کرده است: خداوند متعال، اسلام و امت اسلامی را از شر مفسدان و متجاوزان نجات بخشد و دست اجانب را از سر ملت های منطقه کوتاه کند.

شایان ذکر است، شهید نعمت الله رضایی روز جمعه گذشته در عملیات تروریستی داعش در یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و روز دوشنبه در شهرستان شازند بر روی دستان مردم شهید پرور این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد./204/842/ب1

ارسال نظرات