۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۴۵۷۴۷۸
آیت الله قبلان:

مراجع تقلید ایران محافظ میراث دینی هستند

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد که مراجع تقلید و حوزه های علمیه ایران از میراث دینی و آموزه های اسلام در برابر انحراف محافظت می کنند.
آيت الله عبدالامير قبلان نايب رييس مجلس اعلاي اسلامي لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، آیت الله عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در دیدار هیأتی از حوزه علمیه قم گفت: جمهوری اسلامی ایران قطب معنوی در جهان و یاور و پناهگاه مسلمانان است و به شدت نسبت به مسائل و دغدغه های آنان اهتمام می ورزد.

وی افزود: ما باید از این کشور در برابر منافقان و دشمنان دین که درصدد ضربه زدن به ملت و دولت هستند، محافظت کنیم و به یاری مراجع تقلید و حوزه های علمیه و همچنین سایر ارگان های این کشور بپردازیم.

آیت الله قبلان تصریح کرد: مراجع تقلید و حوزه های علمیه ایران از میراث دینی و آموزه های اسلام در برابر انحراف محافظت می کنند.

این عالم لبنانی بر لزوم الگو گرفتن از اهل بیت(ع) در مساله وحدت اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: اهل بیت(ع) از دین اسلام نگهبانی و در راستای تحکیم همکاری میان مسلمانان فعالیت کردند و به ایستادگی در برابر خشونت و تندروی پرداختند.

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان خاطر نشان ساخت: مسلمانان باید به آموزه های دینی و قرآن بازگشته و به سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) پایبند بمانند و در کنار ایران با فتنه و توطئه علیه کشورهای عربی و اسلامی ایستادگی کنند./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات