۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
کد خبر: ۴۵۷۴۷۴
مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی:

رویکرد فرهنگی برنامه اصلی مرکز خدمات است

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب و روحانیان یکی از رویکردهای اصلی مرکز است، گفت: با توجه به اهمیت این نوع فعالیتها حمایت و همکاری مسؤولان شهرستان لازم است.
مرکز خدمات حوزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی عصر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه ملکان با تشریح فعالیتهای مرکز خدمات، خواستار همکاری همه طلاب در اجرایی شدن این خدمات شد و گفت: همه سعی و کوشش همکاران مجموعه مرکز خدمات ارائه خدمات مناسب به طلاب و خانواده‌های محترم آنان است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب و روحانیان یکی از رویکردهای اصلی مرکز است، افزود: با توجه به اهمیت این نوع فعالیتها، حمایت و همکاری امام‌جمعه و اساتید بزرگوار جهت تشویق خانواده‌ها و طلاب برای بهره‌مندی از این برنامه‌ها می‌تواند مفید باشد.

مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد جدید مرکز خدمات نگاه فرهنگی و هم افزایی خانواده های طلاب در راستای دستیابی به اهداف حوزه های علمیه و روحانیت است، گفت: برنامه های فرهنگی مرکز خدمات بیشتر متوجه خانواده های طلاب در محورهای گوناگون است.

وی با اشاره به تعمیق آشنایی و شناخت دقیق و صحیح خانواده های طلاب با رسالت روحانیت، ابراز داشت: خانواده طلاب با حضور در این جلسات فرهنگی با جایگاه و ارزشهای روحانیت آشنا خواهند شد و بیشتر می توانند همسران خود را در این مسیر کمک و همیاری کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برنامه های آموزشی فرهنگی برای قرار گیری خانواده های طلاب در مسیر آورد اقتصادی در منزل، تصریح کرد: برنامه هایی چون کلاسهای خیاطی و دیگر مشاغل خانگی با هدف آنکه همسران طلاب با این فعالیتها در اقتصاد خانواده کمک حال باشند، طرح ریزی و انجام می شود.

همچنین حجت الاسلام  زمانی امام جمعه ملکان با تشکر از عنایات مقام معظم رهبری به حوزه‌های علمیه، مرکز خدمات را از موهبتهای الهی و درایت ایشان دانست و گفت: خدمات ارائه شده به طلاب از طریق مرکز خدمات قابل قبول و شایسته قدردانی است به طوری که طلاب را در بسیاری از مشکلات یاری و همراهی می کند.

وی با قدردانی از فعالیتهای مجموعه مرکز خدمات در حمایت از طلاب قدردانی کرد و ابراز داشت: از مجموعه همکاران این مدرسه تقاضا دارم همکاری مناسبی با درخواستهای مرکز خدمات داشته باشند تا این مرکز در ارايه خدمات بهتر و غنی تر به طلاب بتواند موفقتر عمل کند./202/854/ب1

ارسال نظرات