۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۴۷۳

امضای تفاهمنامه ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با خیران

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: براساس تفاهمنامه ای که با خیران امضا شده است قرار است که چای، نان و پزشک همراه در موکبها پیش بینی شود.
عتبات عالیات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، دهنوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی عصر امروز چهارم آبان در نشست ستاد پشتیبانی و ساماندهی اربعین حسینی خراسان رضوی که در محل استانداری برگزار شد، گفت: امسال 31 هزار نفر صبحانه در نجف اشرف  است.

وی با بیان اینکه در همین راستا 26 هزار نفر ناهار در نجف و 25 هزار نفر شام پیش بینی شده است، تصریح کرد: براساس تفاهمنامه ای که با خیران امضاء شده است قرار است که چای، نان و پزشک همراه در موکبها پیش بینی شود.

دهنوی با بیان اینکه در حال حاضر آمبولانس، آتش نشانی و تانکر آبرسانی جزء کمبودها هستند، تصریح کرد: در حال حاضر هماهنگیها برای استقرار آب گرم در دو طرف حرم پیش بینی شده است.

مسؤول کمیته مشارکتهای مردمی ستاد پشتیبانی و ساماندهی اربعین حسینی خراسان رضوی تصریح کرد: در کاظمین 22 هزار صبحانه، 23 هزار و 500 نفر در ناهار و 20 تا 25 هزار نفر در شام هستند و کمبودها در این دو شهر مشترک است.

 رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر 580 گذرنامه ارسال شده است، اظهار کرد: 837 گذرنامه دیگر باقی مانده است.

کریمی، مسؤول کمیته امنیتی در ادامه گفت: در چهار قسمت دستورالعملهای خود حفاظتی با 100 توصیه برای توجیه زیارتی زائران آماده شده است که زائران باید خودشان آنها را رعایت کنند.

حسامی، نماینده شهرداری در ادامه گفت: 200 دستگاه اتوبوس و 350 نفر راننده با اتوبوسها در کربلا، نجف و کاظمین هستند که یک هزار و 200 نفر عوامل اجرایی هستند و ده هزار نفر اسکان شب در کربلا و کاظمین و 15 هزار نفر در نجف هستند./202/934/ب1

ارسال نظرات