۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۷
کد خبر: ۴۵۷۴۶۵
مبلغان جهادی(90)

تشریح فعالیت های گروه تبلیغی جهادی امام مبین در دهه اول محرم

مدیر گروه تبلیغی جهادی امام مبین گفت: این گروه تبلیغی اقدام به برگزاری بیش از 100 مراسم با محوریت هیأت و مساجد و با موضوعات عاشورا، سبک زندگی، مهدویت، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در دهه اول محرم در شهرستان های فسا، شُشده و قره بلاغ و نوبندگان کرد.
مبلغان مبلغان جهادی مبلغان جهادی مبلغان جهادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت­ الاسلام عظیم رسولی با اشاره به فعالیت های گروه تبلیغی جهادی امام مبین در محرم سال جاری خاطرنشان کرد: این گروه برای چهارمین سال است که دهه اول محرم به همراه مبلغان خود، در شهرستان فسا، شُشده و قره بلاغ و نوبندگان استان فارس حاضر شد و این شهرستان را پوشش تبلیغی داد.

مدیر گروه تبلیغی جهادی امام مبین با اشاره به محوریت مراسمات دهه اول محرم در منطقه ذکر شده اظهار داشت: مبلغان این گروه در دهه اول محرم با حضور در هیأت و مساجد، به سخنرانی و برپایی نماز جماعت و مراسمات عزاداری پرداختند.

این مبلغ دینی تصریح کرد: موضوعات مطرح شده از گروه تبلیغی جهادی امام مبین در این ایام، بیشتر حول محور عاشورا، سبک زندگی، مهدویت، نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی ضمن بیان انجام تبلیغ اثرگذار این گروه در ایام محرم گفت: در این ایام حدود 20 مبلغ گروه تبلیغ جهادی امام مبین را یاری کردند که برنامه ها بسیار خوب پیش رفت؛ در کنار سایر برنامه های مدنظر، مباحثی در قالب کلاس های قرآن، احکام، اخلاق و تفسیر بیان می شد که برخی از برنامه ها در طول روز و بعضی دیگر شب ها برگزار می شد.

حجت­ الاسلام رسولی درباره برنامه های متنوع گروه تبلیغی جهادی امام مبین در کنار سایر برنامه ها خاطرنشان کرد: در کنار برنامه های ذکر شده، به منظور جذب بیشتر جوانان و نوجوانان و دانش آموزان اقدام به برپایی برنامه و مسابقات ورزشی از جمله فوتسال و ورزش های رزمی کردیم.

مدیر گروه تبلیغی جهادی امام مبین در پایان اظهار داشت: مبلغان این گروه در ایام تبلغی ماه محرم سال جاری مجموعا حدود بیش از 100 جلسه سخنرانی و کلاس را در شهرستان فسا، منطقه ششده و قره بلاغ، نوبندگان و روستاهای اطراف آن برگزار کردند و در این ایام 20 مسجد پوشش تبلیغی داده شد./822/ت302/ی

ارسال نظرات