۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۵۷۳۲۶
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

راهپیمایی اربعین یکی از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این‌که یک زمانی آرزو داشتیم که تعدادی از جوانان و طلاب در قم تظاهرات کنند و از امام خمینی(ره) در مقابل سیاست‌های ظالمانه شاهنشاهی حمایت کنند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی تظاهرات و راهپیمایی‌های استکبارستیزی مردم ایران به سایر کشورها نیز سرایت کرد و راهپیمایی اربعین یکی از برکات آن است.
عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین ظهر امروز در جلسه هماهنگی پیاده‌روی اربعین که با حضور معاونان فرهنگی دانشگاه‌های قزوین در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین مصداق بارز «وَ مَنْ يُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» است و باید تلاش کنیم هر سال اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

 وی در ادامه با بیان این‌که یک زمانی آرزو داشتیم که تعدادی از جوانان و طلاب در قم تظاهرات کنند و از امام خمینی(ره) در مقابل سیاست‌های ظالمانه شاهنشاهی حمایت کنند، افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی تظاهرات و راهپیمایی‌های استکبارستیزی مردم ایران به سایر کشورها نیز سرایت کرد و راهپیمایی اربعین یکی از برکات آن است.

 امام‌جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خواست خدا به گونه‌ای بود که کربلا با جنگ آزاد نشود، بلکه با خیزش مردمی مسلمانان و شیعیان عراق و ایران این امر محقق شود و در نهایت این آزادسازی با برکت بیشتری همراه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: این راهپیمایی بابرکت انشاءالله بسیاری از مشکلات جهان اسلام را حل خواهد کرد و به یاری خداوند راه قدس، و مکه و مدینه را هم آزاد خواهد کرد.

وی یادآور شد: این‌که گفته می‌شود پس از ظهور، حضرت عیسی(ع) پشت سر امام زمان(عج) نماز می‌خواند به معنای این است که جهان در شرایط قیام قرار می‌گیرد و در این بین مسیحیان هم همگام با مسلمانان به میدان می‌آیند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: برخی از جوانان آرزو می‌کنند که ای‌ کاش در دوران انقلاب حضور داشتند و در پیروزی آن نقش‌آفرینی می‌کردند، این در حالی است که انقلاب ما تازه آغاز شده و امروز هم فرصت‌های اثرگذاری زیادی وجود دارد.

 وی در پایان گفت: باید تلاش کنیم تا راهپیمایی حماسی اربعین را با اثرگذاری هر چه بیشتر برگزار کنیم تا بتوانیم پاسخگوی «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین‌(ع) که شامل جامعه امروز ما هم می‌شود، باشیم./873/202/ب3

ارسال نظرات