۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۴۵۷۲۷۹
امام جمعه سنندج:

رد پای یهود از صدر اسلام تاکنون در همه توطئه های علیه اسلام دیده می شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: رد پای یهود از زمان حیات پیامبر تاکنون در همه جای تاریخ اسلام مشهود است تا جایی که برخی در زمان خلفا مسلمان شدند و در حکومت جایگاهی پیدا کردند.
حسینی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و امام جمعه سنندج شب گذشته در مراسم عزاداری که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به جایگاه زیارت امام حسین، اظهار داشت: در روایات آمده است که هر کس به زیارت امام حسین(ع) مشرف شود این ایام در عمرش محاسبه نمی شود.

وی افزود: آنچه درباره عزای امام حسین(ع) گفته شده و هر چه در این زمینه گفته شود باز هم کم است؛ عظمت این واقعه و شخصیت گرامی است چرا که این مصیبت نباید فراموش شود چون پیامی بزرگ برای بشریت دارد.

امام جمعه سنندج گفت: اگر امت ها بخواهند تا روز قیامت در مسیر حق قرار گیرند به برکت نهضت امام حسین(ع) است و در زمینه سفینه نجات بودن امام حسین(ع) روایات فروانی آورده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کاری که امام حسین(ع) انجام داد این بود که در برابر جریانی که می خواست اسلام بدلی را بجای اسلام ناب در جامعه جایگزین کند ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به شخصیت معاویه، اظهار داشت: نگاه معاویه به خلافت نگاهی سلطنتی بود و زمانی که با امام حسن(ع) پیمان بست همه مفاد را زیر پا گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: یزید تربیت شده صهیونیسم است و دشمنان اسلام و قرآن به ویژه یهود بر روی او حساب ویژه ای باز کردند.

وی ادامه داد: رد پای یهود از زمان حیات پیامبر تا کنون در همه جای تاریخ اسلام مشهود است تا جایی که برخی در زمان خلفا مسلمان شدند و در حکومت جایگاهی پیدا کردند.

امام جمعه سنندج گفت: یزید در خانواده ای مسیحی تربیت یافته بود و که تفکر او با اسلام هیچ سنخیتی نداشت و در واقع علیه اسلام و آموزه های اسلامی بار آمده بود./979/202/ب2

ارسال نظرات