۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۵۷۱۹۵
دقایقی پیش؛

رییس جمهور استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پایان سی و دومین سفر استانی دولت، استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد.
رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پایان سی و دومین سفر استانی دولت، استان مرکزی را به مقصد تهران ترک کرد.

رییس جمهوری و هیات دولت در سفری دو روزه به استان مرکزی در کلانشهر اراک و شهرستان خمین حضور بهم رسانید و در برنامه های متعددی شرکت کرد.

دیدار با مردم استان مرکزی و شهرستان اراک در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، بازدید از شرکت واگن پارس اراک، نشست سرمایه گذاری و توسعه، افتتاح طرح های ویدئو کنفرانسی و دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان از برنامه های سفر رییس جمهوری در روز اول بود.

در روز دوم سفر نیز، رییس جمهور با مرم شهرستان خمین در ورزشگاه شهید مطهری دیدار داشت.

همچنین عصر امروز بازدید از بیت تاریخی امام راحل و تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی (ره)، شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های امروز رییس جمهور در شهرستان خمین بود.

نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه آخرین برنامه رییس‌جمهور در استان مرکزی بود که عصر امروز با حضور آیت الله دری نجف آبادی و چندی از مسؤولان برگزار شد.

گفتنی است، دولتمردان تدبیر و امید از نخستین سفر استانی خود در 24 دی ماه سال 92 تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستان های استان تهران (شهریار، ملارد و قدس، اسلامشهر، ری، رباط کریم و بهارستان) خراسان شمالی، کردستان، همدان، مازندران، یزد، سمنان، کرمان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد و قزوین سفر کرده اند.

شایان ذکر است، استان مرکزی ایستگاه سی و دومین سفرهای استانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید  بود./202/842/ب1

ارسال نظرات