۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۵۷۱۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

استاندارد سازی تولیدات راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به استاندازد سازی، گفت: این اقدام در افزایش کیفیت محصولات داخلی نقش بسزایی داشته و این امر در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مؤثر است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد لرستان، گفت: مهم ترین مطالبه مردم استاندارد سازی محصولات است.

وی با تأکید بر ضرورت استانداردسازی محصولات و تولیدات داخلی، بیان داشت: استانداردسازی در استقبال مردم از تولیدات داخلی بسیار مؤثر است و با توجه مردم به ظرفیتهای داخلی اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد.

استاندارد سازی به مطالبه عمومی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در لرستان راه حل استفاده مردم و تکیه بر ظرفیتها و تولیدات داخلی را بالا بردن سطح کیفیت کالای داخلی خواند و گفت: برای جلب اطمینان مردم ار تولیدات داخلی باید به استاندارد سازی محصولات توجه داشت.

وی افزایش صادرات را از دیگر آثار مهم استاندارد سازی محصولات دانست و اظهار داشت: استانداردسازی و استفاده از کالای با کیفیت باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه استاندارد به منظور رعایت حقوق مصرف کننده است، بیان داشت: تولیدکنندگان باید در راستای تولید کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان تلاش کنند.

وی در ادامه با یادآوری اینکه استاندارد سازی با تکیه بر کیفیت کالا می تواند موجب افزایش تولیدات و صادرات شود، تصریح کرد: تولیدات با کیفیت نیز موجب افزایش فروش و رونق اقتصادی می شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و انتخاب لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: با تلاش، پشتکار و مدیریت صحیح باید تا پایان سال اقتصاد مقاومتی در جهت افزایش کیفیت در کالاها اقدام شود.

وی اظهار داشت: با آموزش دقیق و فرهنگ سازی در جامعه می توان استاندارد را به عنوان یک اصل مهم رواج داد و نتیجه آن را در محصولات مشاهده کرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات