۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۵۷۰۱۶
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز:

گلوگاه‌های سوء استفاده از بیت‌المال بسته شود

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه مبارزه با تخلفات نیازمند برنامه‌ریزی است، گفت: گلوگاه‌های سوء استفاده از بیت‌المال بسته شود.
آیت الله حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در دیدار عادل آذر رییس دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: حفظ بیت‌المال مهم و حیاتی است و دیوان محاسبات که وظیفه‌اش حراست از بیت‌المال است از نهادهای اساسی و اصلی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حفاظت از بیت‌المال می‌تواند از طرق مختلف مانند محاسبه و بررسی وضعیت و دارایی‌های افراد و عملکردهایشان و یا با طرح‌ریزی برنامه‌هایی برای جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال از همان ابتدا باشد که روش پیشگیرانه‌ دوم کارآمدتر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بیان کرد: با طراحی مناسب و ابلاغ آن به دستگاه‌ها گلوگاه‌های سوء استفاده از بیت‌المال بسته می‌شود و این فرآیند، محاسبه و بررسی‌های بعدی را نیز دقیق‌تر و سریع‌تر به نتیجه می‌رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه مبارزه با تخلفات نیازمند برنامه‌ریزی است عنوان کرد: تحقق دولت الکترونیک گام مهمی برای تقویت سیستم اداری کشور و پیشگیری از بروز تخلفات در سطوح مختلف است و لازم است برنامه‌ریزان کشور، توجه جدی به نهایی کردن و تکمیل آن داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی و حساسیت موجود در جامعه نسبت به این موضوع تاکید کرد: در بحث حقوق‌های نجومی اطلاع‌رسانی‌هایی شده ولی باید این اطلاع‌رسانی به‌طور کامل و دقیق و به شکلی باشد که امنیت روانی و آرامش فکری جامعه را تقویت کند.

وی عنوان کرد: بعد تبلیغاتی کار باید قوی و در عین‌ حال صادقانه و دقیق باشد تا به مردم اطمینان خاطر پیدا کنند./101/998/ب1

ارسال نظرات