۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۴۵۷۰۰۸
رییس جمهور در دیدار علما، نخبگان و ایثارگران استان مرکزی:

کاهش قیمت نفتی در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه است

رییس جمهور با بیان اینکه امام راحل و امیر کبیر سبب افتخارات بزرگ استان مرکزی هستند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در استان مرکزی پرورش یافت و بخشی از علوم دینی خود را در همین شهر گذراند و تحول عظیمی در کشور به وجود آمد.
رییس جمهور رییس جمهور رییس جمهور رییس جمهور رییس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار با روحانیان، علما، ایثارگران و برگزیدگان استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی برگزار شد،بیان کرد: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به خوبی  توانسته اند در عرصه های گوناگون به کشور خدمت کنند و از این بابت تشکر می نمایم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که آیت الله دری نجف آبادی خدمات ارزنده ای را تقدیم نظام و کشور کرده اند، اظهار داشت: آیت الله دری نجف آبادی شخصی عالم و اندیشمند هستند و ایشان خدمات زیادی به ملت ایران اسلامی کرده است و مردم استان مرکزی قدردان ایشان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به این که چهره های بنامی و شخصیت های برجسته ای در استان مرکزی رشد کرده اند، خاطر نشان کرد: امام راحل به همگان آموخت که چگونه سبب تحولی بزرگ و ارداه ای آهنی در سطح جامعه شویم.

رییس جمهور با بیان این که امام راحل و امیر کبیر سبب افتخارات بزرگ استان مرکزی هستند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در استان مرکزی  پرورش یافت و بخشی از علوم دینی خود را در همین شهر گذراند و تحول عظیمی در کشور به وجود آمد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که امام راحل توانست کارهای بزرگی کنند و این بزرگمرد یکی از بزرگترین شگفتی های آفرینش است، خاطر نشان کرد: امام خمینی به تمامی انسان ها درس بزرگی داد و انسان بودن را به همگان نشان داد.

رییس جمهور با بیان این که امام خمینی با ایستادگی و مقاومت، سبب عزت و استقلال در کشور شد، خاطر نشان کرد: امام راحل نماد مقاومت در تمام حهان هستند و الگویی بزرگ برای تمامی ملت ها.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که در 8سال دفاع مقدس به سبب وحدت، همدلی، اخلاص توانسته ایم پیروز شویم، اظهار داشت: اگر اراده های فولادین در 8سال دفاع مقدس نبود نمی توانستیم به پیروزی برسیم.

رییس جمهور با بیان این که امیرکبیر در زمان خودش به خوبی توانست کشور را نجات دهد، گفت: امیر کبیر در تاریخ ایران نرمش صحیحی را به وجود آورد تا ما مستقل بمانیم و بتوانیم از پیشرفت های دنیا بهره مند شویم

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که کاهش قیمت های نفتی در تاریخ ایران اسلامی بی سابقه است، گفت: امروز در کشور به خوبی  توانسته ایم اشتغال را به وجود آوریم و از امروز تا سال بعد 1 میلیون نیروی جدید در کشور خواهیم داشت.

به گزارش رسا، در دومین روز این سفر، رییس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی وارد خمین زادگاه امام راحل خواهند شد و پس از دیدار با مردم این شهرستان در ورزشگاه شهید مطهری، در جلسه شورای اداری که مجمع نمایندگان استان، فرمانداران و مدیران کل استان در آن حضور خواهند داشت، شرکت می‌کند.

شایان ذکر است، روحانی پس از حضور در نشست مطبوعاتی و بازدید از بیت امام خمینی(ره) خمین را به مقصد تهران ترک خواهد کرد./842/پ202/ج

ارسال نظرات