۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۵۶۹۵۴
نهاوندیان در اراک:

کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت می کند

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه اقتصاد کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت می کند، گفت: اگر در جامعه ای نخبگان سیاسی و اقتصادی درمسیر تخریب یکدیگر حرکت کنند، آن جامعه نمی تواند به اهداف خود دستیابی پیدا کند.
نهاوندیان محمد نهاوندیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمد نهاوندیان، رییس دفتر رییس‌جمهوری در جلسه سرمایه گذاری توسعه که هم اکنون در سالن پیامبر العظم استانداری مرکزی در حال برگزاری است، بیان کرد: اقتصاد ما در مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت می کند.

اقتصاد مقاوتی به معنای حرکت یک اقتصاد پویا است

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه اقتصاد مقاوتی به معنای حرکت یک اقتصاد پویا است، اظهار داشت: اگر در جامعه ای نخبگان سیاسی و اقتصادی در تخریب یکدیگر باشند آن جامعه نمی تواند به اهداف خود دستیابی پیدا کند.

رییس دفتر رییس‌جمهور با بیان اینکه تعاملات اقتصادی باید در راس امور قرار گیرد، افزود: تعاملات اقتصادی به خوبی می تواند توسعه صادرات را به همراه داشته باشد و در مقابل، تقابل می تواند به اقتصاد کشور ضرر برساند.

نهاوندیان ابراز داشت: حضور دولت تدبیر و امید در استان مرکزی به خوبی توانست سبب خیر و برکات در استان ها شود و امروز نیز در استان مرکزی امیدواریم  این سفر سراسر پر خیر و برکت باشد.

نقش استان مرکزی در صنعت کشور

رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به نقش استان مرکزی در صنعت کشور، خاطر نشان کرد: استان مرکزی در سطح کشور به عنوان پایتخت صنعتی مطرح و پیشتاز است و امروز باید این صنایع توسعه و گسترش یابند.

نهاوندیان با بیان اینکه رقابت بانک ها سبب نجات واحدهای تولیدی در کشور می شودٰ، اظهار داشت: امروز برای بانک ها باید رقابت ایجاد شود و این رقابت افزایش خدمات و توسعه ایران اسلامی را به همراه دارد.

به گزارش رسا، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک شده این سفر در روز نخست در شهرستان اراک است./842/پ202/ج1

ارسال نظرات