۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۵۶۸۷۶
لحظاتی پیش؛

رییس جمهور وارد اراک شد + برنامه ها

لحظاتی پیش حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به همراه تعدادی از وزرا و معاونان در جریان سی و دومین سفر استانی خود، وارد اراک شد.
رییس جمهور وارد اراک شد + برنامه ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، لحظاتی پیش حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به همراه تعدادی از وزرا و معاونان در جریان سی و دومین سفر استانی خود، وارد اراک شد.

به گزارش رسا، اعضای کابینه دولت تدبیر و امید نیز با حضور در شهرستان های تابعه در میان مردم حضور پیدا می کنند و طرح های عمرانی و اقتصادی تدارک شده از سوی آنان به عنوان نماینده عالی دولت به بهره برداری خواهد رسید.

دیدار با مردم در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک، برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک شده این سفر در روز نخست در شهرستان اراک است.

ریاست جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با مردم و سخنرانی در جمع آنان از یکی از مجموعه‌های صنعتی استان بازدید خواهد کرد پس از آن در جلسه توسعه سرمایه‌گذاری استان که با حضور وزرا، معاونان دکتر روحانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد، حضور می‌یابد.

به گزارش رسا، همچنین در دومین روز این سفر؛ رییس جمهور و هیات دولت به استان مرکزی وارد خمین زادگاه امام راحل خواهند شد و پس از دیدار با مردم این شهرستان در ورزشگاه شهید مطهری، در جلسه شورای اداری که مجمع نمایندگان استان، فرمانداران و مدیران کل استان در آن حضور خواهند داشت، شرکت می‌کند.

شایان ذکر است، روحانی پس از حضور در نشست مطبوعاتی و بازدید از بیت امام خمینی(ره) خمین را به مقصد تهران ترک خواهد کرد./202/842/ب1

ارسال نظرات