۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۴۵۶۸۱۱
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

قیام امام حسین سراسر توجه به رضایت الهی بود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به توجه امام حسین(ع) به رضایت خداوند در قیام عاشورا، گفت: قیام اباعبدالله ‌الحسین(ع) سراسر توجه به رضایت الهی بود و امام پس از شهادت همه یارانشان هم فرمودند که دیدن این صحنه‌ها به خاطر رضای الهی آسان است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین امشب در دیدار کارکنان اداره پست استان قزوین، که در اداره پست برگزار شد با اشاره به اهمیت رضای خداوند، اظهار کرد: در باب رضای خداوند آیات بسیاری داریم و باید تلاش کنیم تا با انجام درست کارها و خدمت صادقانه به مردم، رضایت خداوند را جلب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به توجه امام حسین(ع) به رضایت خداوند در قیام عاشورا، افزود: قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) سراسر توجه به رضایت الهی بود و امام پس از شهادت همه یارانشان هم فرمودند که دیدن این صحنه‌ها به خاطر رضای الهی آسان است.

 کربلا موضوع ولایت و امامت به ما نشان می‌دهد

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که ما جز رضای خداوند به دنبال چیز دیگری نیستیم، به اهمیت موضوع ولایت و امامت اشاره و خاطرنشان کرد: کربلا موضوع ولایت و امامت را برای همه ما تفسیر و راه شناخت ولی را به ما نشان می‌دهد.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که هیچ انسان بدون ولی در عالم وجود ندارد، ابراز کرد: طبق نص صریح قرآن کریم مؤمنین و آن‌هایی که ایمان آورده‌اند خداوند را به عنوان ولی انتخاب کرده‌اند اما آن‌هایی که لیاقت انتخاب خداوند را به عنوان ولی ندارند، طاغوت را به عنوان ولی برگزیده‌اند.

وی در پایان گفت: انسان تنها با ولایت خداوند به جایی می‌رسد، پیغمبر(ص) و ائمه اطهار(ع) مجریان ولایت خداوند هستند و قرآن هم مجرای ولایت خدا است./873/101/ب2

ارسال نظرات