۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۵۵۳۰۴

تقاضای امام جمعه پردیسان از مدیر حوزه

امام جمعه پردیسان گفت: از آیت الله اعرافی تقاضا داریم مسأله بلوار شهید آوینی حد فاصل قم به پردیسان را که مشکل اصلی در شهرک مهدیه و پردیسان است را حل کنند.
حجت الاسلام قوامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه پردیسان که در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد با بیان حالات عبادی امام سجاد(ع) گفت: اهتمام امام سجاد(ع) در امور عبادی بسیار بالا بود و باید برای ما الگو باشد؛ در امور سیاسی نقش واضح امام سجاد(ع) بسیار آشکار است اگر با چشم حقیقت بین بنگریم.

امام جمعه پردیسان به شرکت نکردن امام سجاد(ع) در جبهه امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: امام سجاد(ع) شب عاشورا با وجود تب و بیماری آمده نبرد بود و پدر تکلیف را برداشت تا حجت خدا روی زمین بماند همانند رهبر معظم انقلاب که در شش تیرماه زخمی شد که در هفتم تیرماه در کنار بهشتی شهید نشود و برای چنین روزهایی ذخیره باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی خاطر نشان کرد: سوریه و یمن الان از نفس امام سجاد(ع) است که در برابر استکبار ایستادگی می کنند.

رییس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی هنر انقلابی و هنر اسلامی را بسیار تاثیر گذار خواند و ابراز داشت: تا قبل از سریال مختار کسی از شخصیت این فرد اطلاعی نداشت و این هنر هنرمند می تواند شخصیتی را از بایگانی در آورد؛ سریالی دیگر مانند ایستاده در غبار که این گونه اثرها باعث تقویت هنر انقلابی است که تاکید رهبر معظم انقلاب است.

وی به حوادث اخیر در حرم حضرت رقیه(ع) اشاره کرد و گفت: در پنج روز اخیر پنج خمپاره به حرم حضرت رقیه(س) اصابت کرد؛ در گذشته به ایشان تازیانه می زدند اما در این زمان به حرم خمپاره می زنند یزید همان یزید سابق است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری در امور عمرانی را یکی از ویژگی های آیت الله اعرافی دانست و گفت: از آیت الله اعرافی تقاضا داریم در مسأله بلوار شهید آوینی حد فاصل قم به پردیسان را که مشکل اصلی در شهرک مهدیه و پردیسان است را حل کنند./978/پ202/ج

ارسال نظرات