۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۵۴۸۱۷
امام جمعه هویزه:

حرمت شکنی ماه های حرام برملاکننده هویت یهودی صهیونیسمی آل سعود است

امام جمعه هویزه بمباران عزادارن یمنی در محرم الحرام را نشان دهنده حرمت شکنی و بی اعتنایی و برملاکننده هویت یهودی ـ صهیونیسمی آل سعود برشمرد.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جنایت اخیر آل سعود در بمباران عزاداران یمنی ابراز داشت: شکست آل سعود در محاسبه های سیاسی و منطقه ای آنها را به ارتکاب جنایت علیه ملت بی دفاع یمن سوق داد که اینگونه اقدامات در حقیقت نشان دهنده ضعف و خواری رژیم مدعی ایجاد امنیت و آرامش در منطقه است.

امام جمعه هویزه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی خود دخالت های آل سعود را سبب بی ثباتی منطقه بیان کرده است، افزود: عربستان سعودی برای دورنگه داشتن افکار عمومی از شکست های در سوریه، بمباران ها و جنایت هایی را در حق مردم یمن مرتکب می شود که این اقدام آخرین حربه و تیر آل سعود برای رویارویی با ملت مقاوم یمن است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه به ضعف سیاسی عربستان سعودی در عرصه بین الملل اشاره و ابراز داشت: آل سعود توانایی مقاومت و ایستادگی در برابر دستاوردهای مقاومت مردم یمن را ندارد و این جنایت فجیع در حقیقت اقرار این رژیم به ضعف خود و شناساندن آن به جهانیان است.

حجت الاسلام نیسی خاطرنشان کرد: کشتار مردم در ماه های حرام با توجه به ادعای آل سعود در خادم الحرمین بودن و پیروی از سنت نبوی، نشان از آن دارد که این رژیم نه تنها سنت نبوی بلکه خصائص و سنن عرب های جاهلی را زیرپا گذاشته است؛ چرا که اعراب جاهلی برای ماه های حرام ارزش قائل بودند.

وی عدم احترام به آموزه های دینی و مقدسات و حرمت شکنی ماه های حرام را برملاکننده هویت یهودی ـ صهیونیسمی آل سعود برشمرد و افزود: این هویت و اسلام آمریکایی آنها امروزه خود را هویدا ساخت که در این باره شاهد تلاش شان برای تأمین منافع استکبار جهانی هستیم.

امام جمعه هویزه به عدم پایبندی آل سعود به آموزه های دینی و حتی آموزه های مکتب وهابیت اشاره و خاطرنشان کرد: وجه اشتراک داعش و آل سعود با توجه به عدم تقید به آموزه های در آن است که آنها در راستا و هدفی مشترک حرکت و پرورش یافته استکبار و صهیونیسم جهانی هستند که برای رویارویی با جهان اسلام حمایت می شوند.

این مقام مسؤول در پایان دست نشاندگی آل سعود و داعش برای تحقق اهداف شوم استکبار جهانی، تفرقه میان ملت های اسلامی و کشتار مسلمانان را نقطه اشتراک آنها برشمرد./302/9456/ب1

ارسال نظرات