۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۴۵۴۳۴۰
مسؤول درمانگاه صلواتی سید الشهدا خبر داد؛

برپایی درمانگاه صلواتی سید الشهدا در روزهای تاسوعا و عاشورا در قم

طاهایی با اشاره به ضرورت خدمات درمانی در روزهای تعطیلی تاسوعا و عاشورا گفت: درمانگاه سید الشهدا(ع) با حضور جهادی کادر پزشکی و خدماتی در قم برپا می شود و به عزاداران به صورت رایگان خدمات درمانی خواهد داد.
کلینیک درمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسین طاهایی، مسؤول درمانگاه صلواتی سید الشهدا(ع)، پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه درمانی سید الشهدا متشکل از کادر پزشکی و پرستاری در دو روز تاسوعا و عاشورا به ارائه خدمات درمانی به عزاداران حسینی می پردازد.

وی با بیان این که این درمانگاه 16 سال است که بی سر و صدا به خدمت رسانی به مردم می پردازد، ابراز داشت: در این دو روز که تمام مراکز درمانی سطح شهر تعطیل هستند با حضور پزشکان و پرستاران خوب کشور این مرکز درمانی به صورت رایگان بیماران را ویزیت می کند و در مواردی که پزشکان تشخیص دهند که مراجعه کننده نیازمند است داروی رایگان هم در اختیار بیمار قرار داده می شود.

طاهایی به مراجعه بیش از دو هزار نفر به صورت میانگین در این دو روز به درمانگاه سید الشهاد اشاره و خاطرنشان کرد: این درمانگاه از ساعت هفت و نیم صبح تاسوعا آغاز به کار می کند و تا شامگاه عاشورا باز خواهد بود و متخصصان در بخش های مختلف به خدمت رسانی خواهند پرداخت.

وی با بیان این که این درمان گاه بار بزرگی را از دوش بخش درمان شهر بر می دارد، ابراز داشت: این اقدام هم یک اقدام نمادین برای فرهنگ خدمت رسانی است و هم نیاز مردم به خدمات درمانی را بر طرف می کند.

مسؤول درمانگاه صلواتی سید الشهدا(ع) با بیان این که بیش از 80 نفر از کادر پزشکی تا پرستاران در این درمانگاه فعالیت می کنند، افزود: در این درمانگاه پزشکان در سطوح مختلف از فوق تخصص گرفته تا پزشک عمومی فعالیت می کنند و در کنار آن مشاوره روانشناسی و تغذیه هم به مراجعان داده می شود.

گفتنی است این درمانگاه در دبیرستان دین دانش واقع در خیابان 19 دی روبروی بیمارستان کامکار خواهد بود و در صورت نیاز از امکانات بیمارستان استفاده خواهد کرد./843/ت302/ی

ارسال نظرات