۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۵۴۰۱۹
نماینده ولی فقیه در استان البرز:

زیارت عاشورا الگوی عملی سبک زندگی اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه شعارها باید تبدیل به عمل شود، گفت: واقعه عاشورا از مهم‌‌ترین رویدادهایی است که می‌توانیم درس‌های بزرگی را از آن یاد گرفته و در زندگی جاری کنیم.
حسینی همدانی

به گزارش خبرگزاری رسا از البرز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی حسینی همدانی امروز در نشست شورای اداری استان البرز، اظهار داشت: همه مسؤولان باید در مسیر عزتمندی کشور گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر اینکه شعارها باید تبدیل به عمل شود، گفت: واقعه عاشورا از مهم ترین رویدادهایی است که می‌توانیم درس‌های بزرگی را از آن یاد گرفته و در زندگی جاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان اینکه در کنار امام حسین(ع) می‌توان به کمال و عزت و اقتدار دست یافت، بیان داشت: عزت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور باید همواره در رأس امور قرار گیرد و در این زمینه باید تلاش بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه زیارت عاشورا یکی از راهبردهایی است که روحیه عزت را در مؤمن همواره زنده نگه می‌دارد،‌ گفت: زیارت عاشورا تنها زیارت‌نامه‌ای است که در حوزه های اعتقادی به بیان معارفی پرداخته است که از سوی خداوند متعال در قرآن به آن پرداخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه زیارت عاشورا شرح کودتای فرهنگی و سیاسی یک تفکر است، بیان داشت:‌ زیارت عاشورا با ترور فرهنگی آغاز شده و به جنگ و قتل اولیای الهی خاتمه پیدا کرده است./101/837/ب1

ارسال نظرات