۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۵۳۰۷۸
مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سید الشهدا:

شور همراه با شعور حسینی در جامعه بسیار اثرگذار است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا با بیان این که باید هیئات مذهبی در راستای تبیین مکتب ناب حسینی و اهل بیت کوشش کنند، گفت: شور همراه با شعور حسینی اثرگذار بر جامعه ولایی ایران اسلامی است.
عابدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدی عابدی، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا(ع) مشهد، ظهر امروز در گردهمایی بسیج مداحان و شعرای آئینی و مدیران هیئات مذهبی تربت حیدریه با بیان این که باید در هیئات مذهبی نسبت به تبیین مکتب ناب حسینی و اهل بیت تلاش کرد، گفت: شور همراه با شعور حسینی در هیئت های مذهبی اثر مطلوبی بر جامعه ولایی ایران اسلامی دارد.

وی در پاسخ به آنانی که اعتقاد دارند نباید هیئت های مذهبی را سیاسی کرد، یادآور شد: باید همگان بنگرند هدف و مقصود امام حسین(ع) از جنگ با یزیدیان چه بود و اینکه اهل بیت اسیر شدند، چه پیامی را برای امت اسلامی به دنبال داشته و آنانی که اعتقاد به سیاسی نکردن هیئات دارند، قیام اباعبد الله را زیر سوال می برند.

 

هدف امروز بنی امیه جنگ با مکتب حسینی است

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حمزه سید الشهدا(ع) مهم ترین هدف امام حسین(ع) را احیای امر به معروف و نهی از منکر و پیاده سازی سنت رسول خدا(ص) دانست و تصریح کرد: هدف امروز بنی امیه در غرب آسیا جنگ با مکتب حسینی به پشتوانه مستکبران عالم است و مردم باید با خیانت های جبهه استکبار و منافقین در طول تاریخ انقلاب اسلامی بیش از پیش آشنا شوند تا بتوانند در شرایط حساس تصمیمات اساسی اتخاذ کنند.

حجت الاسلام عابدی با اشاره به اثرگذاری مداحان و شعرا با بهره گیری از هنر خود در بدنه جوامع اسلامی خاطر نشان کرد: بی شک باید از این توانمندی در راستای مکتب اهل بیت و سیره معصومین استفاده کرد.

 وی افزود: بدون شک آنانی که در عاشورا ابا عبدالله(ع) را تنها گذاشتند، سال های پس از آن هزینه گزافی دادند و این درسی است که امت باید بیاموزند تا هیچ گاه امام خود را تنها نگذارند./864/202/ب3

ارسال نظرات