۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۵۳۰۷۱
از سوی تبیان برگزار می شود؛

مسابقه ویژه کودکان به مناسبت ماه محرم و صفر

مدیر مرکز یادگیری تبیان، گفت: به مناسبت ماه محرم و صفر مسابقات مداحان کوچک، عکاسی و رنگ عاشورا در فضای مجازی تبیان برگزار می‌شود.
عزاداري کودکان در ايام محرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، الناز فطیرخورانی مدیر مرکز یادگیری تبیان، امروز در نشست خبری رونمایی از خدمات تبیان در ماه محرم، که در محل همین موسسه برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های بخش کودک و نوجوان در محرم و صفر، گفت: به مناسبت تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم از 15 تا 21 مهرماه از طریق سایت تبیان برنامه‌ای مخصوص کودکان ارائه می‌شود.

وی افزود: ویژه‌نامه مناسبتی با ارائه حدیث روز، ارائه مطلب روزانه با موضوع شناخت حسین (ع) از نگاه بزرگان غیرمسلمان، ارائه هفت ضرب‌المثل عاشورایی در هر روز، ارائه مطلب روزانه «محرم را بشناسیم» با موضوع آشنایی کودکان با وقایع هر روز محرم، از جمله برنامه‌های تبیان در ماه محرم و صفر است.

فطیرخوانی در ادامه اظهار داشت: همچنین ارائه مطلب شعر و مداحی مناسبت هر روز، ارائه مطالب داستان‌های محرم و مراسم‌های عزاداری با توجه به مناسبت‌ها، ارائه فیلم، انیمیشن و مداحی‌های کودکانه و همچنین ارائه سرودهای صوتی محرم، از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

وی از برگزاری سه مسابقه بین کودکان در ایام محرم و صفر خبر داده و ابراز کرد: یکی از مسابقات مسابقه مداحان کوچک است که کودکان می‌توانند با ارسال فایل صوتی مداحی، مرثیه‌سرایی یا مقتل‌خوانی خود از طریق شبکه اجتماعی تبیان با نشانه‌گذاری #کودک_حسینی یا کانال تلگرام کودک به نشانی «@koodaktebyan» در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر مرکز یادگیری تبیان، افزود: از دیگر مسابقات مسابقه عکاسی است که کاربران می‌توانند با ارسال عکس کودک در مراسم‌های عزاداری از طریق شبکه اجتماعی تبیان یا صفحه اینستاگرام با نشانه‌گذاری #کودک_حسینی یا کانال تلگرام «@koodaktebyan» در مسابقه کودک و شور حسینی شرکت کنند.

فطیرخورانی، در پایان با اشاره به مسابقه دیگر خاطرنشان کرد: همچنین مسابقه رنگ عاشورا از دیگر مسابقات است که کودکان می‌توانند با رنگ کردن تصاویر ارائه شده در سایت و ارسال آن از طریق شبکه اجتماعی تبیان و یا صفحه اینستاگرام با نشانه‌گذاری #کودک_حسینی یا کانال تلگرام@koodaktebyan در این مسابقه شرکت کنند./807/202/ب3

ارسال نظرات