۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۴۵۳۰۴۰
17 ربیع‌الاول صورت می‌گیرد؛

عمامه گذاری 8 طلبه مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با اشاره به فعالیت های این معاونت در سال تحصیلی جدید از عمامه گذاری 7 طلبه این مدرسه با حضور آیت الله موسوی جزایری در 17 ربیع الاول خبر داد.
عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام صادق ع

حجت الاسلام رشید رضاییان، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ماه محرم به برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی، روضه خوانی و سیاه پوش کردن مدرسه در دهه محرم اشاره و ابراز داشت: 15 روحانی به مدارس مختلف منطقه اعزام تا با حضور در کلاس ها به پرسش های مطرح شده پاسخ دهند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، با اشاره به اربعین حسینی و برگزاری جلسات مرتبط با این امر اظهار داشت: کارگاه تبلیغی برای اربعین حسینی و توزیع بسته های فرهنگی از برنامه های مدنظر است و در دهه آخر صفر با توجه به شهادت های موجود در آن، روزانه در مدرسه یک ساعت به سخنرانی و روضه خوانی پرداخته خواهد شد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری منظم کلاس های اخلاق، برگزاری نماز جماعت، برنامه های ورزشی، برگزاری دوره بینش مطهر، اردوی درون و برون استانی، پخش کلیپ های اخلاقی سخنان رهبرمعظم انقلاب، نشست های سیاسی و کرسی های آزاداندیشی پیرامون سخنان رهبرمعظم انقلاب را بخشی از فعالیت های این معاونت در سال تحصیلی جدید برشمرد.

حجت الاسلام رضاییان به برگزاری دو جلسه در طول سال با مسؤولان مساجدی که طلاب آنها در مدرسه حضور دارند، اشاره و گفت: نشست خانواده با حضور آیت الله موسوی جزایری در 17 ربیع الاول که همزمان با تلبس 8 طلبه برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردوهای جهادی در 2 نوبت را از دیگر فعالیت های سال تحصیلی جدید برشمرد و عنوان کرد: این اردوها در اسفندماه و هفته دوم فروردین ماه برگزار خواهند شد./303/9456/ب1

ارسال نظرات