۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۵۲۲۰۵
افتخاری:

بصیرت افزایی خواهران طلبه سدی در برابر تحقق اهداف دشمن است

افتخاری با بیان اینکه دشمن همه قدرت و نیروی خود را به کار گرفته تا در جنگ نرم با ایجاد تغییر و تحول در زندگی مردم به ویژه در زمینه تغییر نگرش تأثیر داشته باشد، گفت: خواهران طلبه با بصیرت افزایی و تربیت درست افراد خانواده سدی در برابر محقق شدن اهداف دشمنان باشند.
افتخار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری، رییس شورای مشورتی مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور، شامگاه سه شنبه در برنامه اختتامیه دوره آموزشی تخصصی مربیان طلاب بسیجی خواهر به منظور نقش آفرینی در شبکه تربیتی در مجتمع فرهنگی تربیتی بسیج ولایت برگزار شد، گفت: امروز دشمن از جنگ نظامی و تحریمها شکست خورده است.

وی افزود: دشمن همه قدرت و نیروی خود را به کار گرفته تا در جنگ نرم با ایجاد تغییر و تحول در زندگی مردم به ویژه در زمینه تغییر نگرش، در قیام و قعود و سکوت و سخن خانواده‌ها به ویژه بانوان که ستون اصلی در تربیت خانواده هستند تاثیر داشته باشد و این گونه برنامه‌ها که بر مبنای بصیرت محقق می‌شود بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

افتخاری با اشاره به شورای راهبردی بانوان بسیج طلاب، ابراز کرد: رسالت مهم این شورای راهبردی انتخاب و شناخت محورهای اصلی و افراد شایسته است.

وی افزود: شورای راهبردی بانوان بسیج طلاب با ارزیابی نیازها و ظرفیتهای موجود به ضرورت استفاده از ظرفیتهای حوزه‌های علمیه در داخل و خارج از کشور دقت و اهتمام ویژه دارد همچنین توجه به این امر که امروز دشمن به کدام بخش دقت فراوان دارد و حرکت منسجم و پاتک زدن علیه او  باید از کجا صورت بپذیرد از دیگر اهداف تشکیل این شورا به شمار می‌رود.

رییس شورای مشورتی مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور با اشاره به ضرورت استفاده هدفمند از ظرفیتهای حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای موجود در جامعه گفت: حوزه‌های علمیه همانند آبی گوارا عطش افراد جامعه را که تشنه معارف الهی هستند برطرف می‌کند، طلاب خواهر علاوه بر نقش مادری، همسری و دختری می‌توانند در جامعه با حضوری پررنگ و مثمر ثمر دشمن را به هراس افکنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه مسجد، اظهار داشت: مسجدی اگر تنها صرف اقامه نماز باشد همان سکولار بودن است و در مسجدی که سکولار حاکم باشد انسان مجاهد تربیت نمی‌شود.

رییس شورای مشورتی مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیان کشور در پایان خاطرنشان کرد: به زانو درآوردن دشمن عبادت است، به همین سبب ما باید برای این مهم برنامه داشته باشیم و بانوان بیشترین اثر را در این امر مهم ایفا می‌کنند زیرا رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر یک مرد در میدان نبرد به مقابله با دشمن بپردازد تنها یک نفر است اما اگر یک زن به میدان نبرد وارد شود لشگری همراه او خواهند آمد و برعکس این مهم در امر فساد هم صادق است به همین سبب نقش طلاب بسیجی خواهر در این مهم بیش از سایر اقشار بانوان است./813/202/ب2

 

ارسال نظرات