۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۴۵۱۹۱۶
امام جمعه شهر اقبالیه:

سپاه صاحب الامر نیروی تمام عیار برای تمامی عرصه‌های نظام است

امام جمعه شهر اقبالیه در رابطه با اینکه سپاه صاحب الامر(عج) نیروی تمام عیار برای تمامی عرصه‌های نظام است، گفت: سپاه نیروی تمام عیار برای تمامی عرصه‌های نظام است که در هر شرایطی به بهترین شکل از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و تکلیفی را که امام راحل برگردن آن نهاده را به بهترین شکل ممکن ادا می کند.
حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، امام جمعه شهر اقبالیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، در رابطه با هفته دفاع مقدس، گفت: امروز ما در مباحث کلانی به خودکفایی رسیده ایم و دشمنان به جای جنگ سخت که در آن شکست خورده‌اند به دنبال جنگ نرم هستند، این در حالی است که رهبر معظم انقلاب از سالها پیش تا به امروز بارها درباره جنگ فرهنگی تذکر داده‌اند.

حجت الاسلام فاطمیان در ادامه افزود: وظیفه همه ما این است که با تلاش شبانه روزی خود در این جبهه هم به پیروزی برسیم و دشمنان انقلاب اسلامی مهم‌ترین مسأله‌ای که در این روزها دارند.

وی در ادامه افزود: سپاه نیروی تمام عیار برای تمامی عرصه‌های نظام است که در هر شرایطی به بهترین شکل از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و تکلیفی را که امام راحل برگردن آن نهاده را به بهترین شکل ممکن ادا می‌ کند.

سپاه صاحب الامر، مدافع و پاسدار جامعه اسلامی است

امام جمعه شهر اقبالیه استان قزوین بیان کرد: سپاه مدافع و پاسدار جامعه اسلامی در برابر گرگ‌های در کمین نشسته‌ای است که انقلاب و ارزش‌های نظام را نشانه گرفته‌اند؛ در هر برهه‌ای که انقلاب اسلامی با تهدیدی مواجه بوده دلاورمردان سپاه جان خود را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با پرهیز از اسراف، گفت: هم دولت و هم آحاد مردم جامعه بایستی به موضوع پرهیز از اسراف توجه داشته باشند چرا که اسراف یکی از عوامل پدید آمدن اشرافی گری در جامعه است./853/303/ب2

ارسال نظرات