۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۴۵۱۸۹۱
هشتم و نهم مهر در قم؛

دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود

دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب حوزه علمیه از سوی مرکز گفتمان اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی به مدت دو روز در قم برگزار می‌شود.
دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی

سجاد سرافزار، دبیر دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری این دوره در قم خبر داد و گفت: دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی به مدت دو روز در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار می شود.

وی با اشاره به این که مسأله اقتصاد مقاومتی آن گونه که باید و شاید مورد توجه قرار نگرفته است، افزود: در همین راستا مرکز گفتمان اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم دوره ای را برای تبیین و ترویج اقتصاد مقاومتی از سوی طلاب برگزار می کند.

دبیر دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در این دوره سرفصل هایی همچون «نقش روحانیت در جنگ اقتصادی»، «ضرورت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اقتصاد مقاومتی» و «اصول اقتصاد مقاومتی» مورد بررسی قرار می گیرد.

سرافزار یکی از راههای ترویج اقتصاد مقاومتی را گفتمان سازی دانست و گفت: در بحث گفتمان سازی مهم ترین گزینه تبلیغ است و طلاب می توانند با طرح این مسأله در میان مردم آنها را نسبت به اهمیت اقتصاد مقاومتی آگاه کنند.

وی هدف از برگزاری دوره را اجرای مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با دشمنان نظام اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: اگر مسأله اقتصاد مقاومتی به صورت صحیح برای مردم تبیین شود، آنها خود مطالبه کننده اجرای این مسأله در کشور خواهند بود و می توانند مسؤولان را هم به سمت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی سوق دهند.

دبیر دوره آموزشی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی ادامه داد: این دوره با حضور اساتیدی همچون آیت الله محسن اراکی رییس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام یوسفی مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، حجت الاسلام میرمعزی مدیر مرکز راهبری مطالعات اسلامی اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم و دیگر اساتید در قم برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این دوره به مدت دو روز در هشتم و نهم مهرماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پنجشنبه هشتم مهرماه از ساعت 14:30 این دوره آغاز خواهد شد و تا ساعت 18 ادامه دارد و روز جمعه نهم مهرماه نیز از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر این دوره برگزار می شود.

سرافراز افزود: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند مشخصات شامل نام و نام خانوادگی و پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 30002533000015 ارسال کنند؛ در ضمن به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه دوره مقدماتی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی و بسته محتوایی اقتصاد مقاومتی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، دوره دو روزه تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم مهرماه جاری در مدرسه معصومیه قم واقع در ابتدای بلوار امین برگزار خواهد شد./907/ت302/ی

ارسال نظرات