۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۵۱۵۷۷
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بزک کردن چهره منفور آمریکا خطایی بزرگ است

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بعضیها از آمریکا شکلی بزک شده و دوست داشتنی ارائه می دهند در حالی که تمام تحرکات منفور آل سعود زیر نظر آمریکا انجام می شود.
عربستان و آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام سرایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی عصر امروز در مراسم دفاع مقدس و فرهیختگان که در مصلای ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: بعضیها از آمریکا شکلی بزک شده و دوست داشتنی ارائه می دهند در حالی که تمام تحرکات منفور آل سعود زیر نظر آمریکا انجام می شود.

وی با اشاره به مقاومت نیروهای مؤمن و انقلابی در برابر گروهک های تکفیری دست ساز آل سعود، آمریکا، رژیم صهیونیسم اسرائیل و دیگر دول و همراهان این جنایتکاران، افزود: شکل گیری حشد الشعبی و دیگر گروه های مقاومت طعم شکست های پیاپی را به تکفیریها و داعش چشاند و زمینه شکست برنامه های استعماری و صهیونیستی را در منطقه فراهم ساخت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی به وجود روحیه اخلاص، ایمان، معنویت و راز و نیاز با خدای متعال در جوانان جبهه مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد: جوانان عزیز و تربیت شدگان خمینی کبیر(ره) نیز در دوران دفاع مقدس با همین روحیات دشمنان الهی را عقب زده و سبب افتخار آفرینی در جهان شدند.

وی با اشاره به بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مورد صفات سربازان و دلاوران دوران دفاع مقدس، گفت: ایشان سربازان دوران دفاع مقدس را ژنرالهای زمان خود در جهان معرفی فرمودند که در اوج کم سن و سالی دلیرانه ترین عملکرد را داشته و در جهان نام ایران اسلامی را بلند آوازه کردند که لازم است امروز به عنوان الگو به جوانان معرفی شوند.

حجت الاسلام سرایی به مقام و جایگاه شهدای غواص اشاره و اضافه کرد: تعبد، ایثار و عشق جوانان ما را در جنگ تحمیلی از اروند عبور داده و سبب افتخار آفرینی و پیروزی در عملیات های متعدد شد.

وی با تقدیر از حضور حاج صادق آهنگران در مصلای ارومیه، افزود: صدای نوازشگر سردار آهنگران از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس گوش نیروهای ما را نوازش داده و سبب ایجاد شور و هیجان معنوی در آنان می شد.

گفتنی است، حاج صادق آهنگران پس از سخنرانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه سربازان و نیروهای دلاور جهان اسلام و تشیع سینه چاک در مقابل دشمنان و داعش ایستاده اند به نغمه خوانی و مدیحه سرایی پرداخت./936/202/ب2

ارسال نظرات