۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۴۵۱۵۰۳
آیت‌الله مهمان‌نواز:

پایداری بر عقاید انقلابی سبب تداوم و تقویت نظام اسلامی می‌شود

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: پایداری بر افکار اسلامی و عقاید انقلابی سبب تداوم و تقویت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع شماری از مسؤولان فرهنگی با اشاره به اینکه دشمنی و عداوت استکبار جهانی با نظام اسلامی پایان‌پذیر نیست، اظهار کرد: باید همه ما در برابر دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب اسلامی به‌ صورت متحد و منسجم ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه در این راه ضروری است تنها به مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کرده و بر اساس آن حرکت کنیم، اضافه کرد: امروز اوضاع دنیا به‌گونه‌ای است که دشمنان نظام اسلامی قصد دارند مردم را از هم جدا کرده و بین آنها تفرقه و چنددستگی به وجود بیاورند؛ ازاین‌رو باید هوشیار و بیدار باشیم.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: متأسفانه در این میان برخی در داخل با اقدامات و موضع‌گیری‌های خود آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، در حالی که از آنها انتظار می‌رود هوشیاری و فراست بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع تداوم و تقویت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درگرو پایداری بر افکار اسلامی و عقاید انقلابی است؛ به همین دلیل باید مراقب بوده و همیشه از دشمنان اسلام و انقلاب اعلام انزجار کنیم.

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران سبب تحول در دنیای اسلام شد، ادامه داد: انقلاب ایران قرآنی و اسلامی بود؛ از این‌ رو باید معیارها و سیاستهای انقلابی و اسلامی در آن به طور کامل اجرایی شود.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه باید در این راه اصیل و اسلامی مقاومت و پایداری داشته باشیم، اظهار کرد: اگر مقاومت و پایداری مردم با رهبری حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب نبود بدون شک امروز به این میزان از موفقیت نمی‌رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه بایستی راه پرافتخار خود را با قدرت و عزت ادامه دهیم، افزود: نباید به وعده‌های دشمنان دل خوش کرده و امید ببندیم؛ چرا که هیچ‌گاه دل دشمنان به حال این ملت و نظام نمی‌سوزد.

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: حتی توافق هسته‌ای ایران با کشورهای گروه 1+5 و برجام هم موضوعی فریبنده بوده و آمریکا با این توافق هم به دشمنی خود با ما ادامه می‌دهد؛ از این‌ رو باید هوشیار بوده و در زمینهٔ برجام تنها به رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کنیم./9314/202/ب2

ارسال نظرات