۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۴۸۲
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی:

در برخورد با مخالفان باید به شیوه اهل بیت عمل کنیم

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران گفت: ما امثال دکتر سمیعی ها در جهان بسیار زیاد داریم ولی متاسفانه نتوانستیم از پتانسیل آن ها به خوبی بهره ببریم.
حجت الاسلام شهرستانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از ائمه جماعات سادات استان قم، با بیان این که ما باید توجه داشته باشیم که در جایگاه سفیران مکتب اهل بیت(ع) قرار داریم، اظهار کرد: شرق الاوسط نوشته است که آسیبی که تروریست ها در یک سال به جهان وارد می کنند معادل 14 هزار و 300 میلیارد  که معادل بودجه یک سال آمریکا بوده است.

وی با بیان این که متاسفانه دید تبلیغاتی ما در همین کشورهای عراق و منطقه خلاصه می شود، افزود: ما باید ببینیم که آیا تشیع فقط برای چند کشور عرب زبان است، ما باید ببینیم که برای اسپانیول زبان ها و پرتغال زبان های دنیا که تعدادشان بسیار زیاد است چه کرده ایم.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی انجام کارهای تشکیلاتی در بحث تبلیغ را ضروری دانست و تصریح کرد: ما همیشه روی تعهد و تخصص تکیه می کنیم ولی این دو در نبود مدیریت کامل نخواهند بود.

وی با انتقاد از ضعف در مدیریت در بسیاری از عرصه ها، افزود: امروز بیش از 40 درصد از ناسا را ایرانی ها تشکیل می دهند ولی آیا ما توانستیم از ظرفیت این 40 درصد در داخل کشور استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی ادامه داد: ما امثال دکتر سمیعی ها در جهان بسیار زیاد داریم ولی متاسفانه نتوانستیم از پتانسیل آن ها به خوبی بهره ببریم، متاسفانه دافعه ما بیش از جاذبه است.

وی بر لزوم بهره گیری از ابزارها و تکنیک های روز جهان برای تبلیغ دین مبین اسلام تاکید و بیان کرد: ما در جامعه قانون غلط حذف را داریم که این قانون نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان سوم وجود دارد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی، اظهار کرد: ما مدعی هستیم که تربیت شده مکتب اهل بیت(ع) هستیم و در برخورد با مخالفان باید به شیوه آن ها اقتدا کنیم./858/پ202/ج

ارسال نظرات