۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۵۰۴۸۳
مدیر حوزه علمیه خواهران صحنه خبر داد؛

برگزاری دومین دوره مربیگری مهد قرآن کریم در حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه

مدیر حوزه علمیه خوهران شهرستان صحنه از برگزاری دومین دوره مربیگری مهد قرآن کریم در حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه خبر داد و گفت: این دوره با حضور طلاب و روحانیان و اساتید حوزه علمیه شهرستان صحنه به مدت 10 روز برگزار شد.
همايش طليعه ظهور ويژه طلاب خواهر سراسر کشور

خانم سعادت، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، بیان داشت: دومین دوره مربیگری مهد قرآن کریم با حضور طلاب و روحانیان و اساتید حوزه علمیه شهرستان صحنه برگزار شد.

خانم سعادت با اشاره به استقبال عمومی از دوره کاربردی و اثربخش بودن آموزش های این دوره، ابراز داشت: به همت معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه دومین دوره مربیگری مهد قرآن به مدت 10 روز در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان صحنه با اشاره به استقبال عمومی خوب از دوره، تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره آموزش های کاربردی و اثربخشی ارائه شد و شرایط حضور حداکثری برای دانش پژوهان در این دوره فراهم شد.

وی در ادامه افزود: برگزاری این دوره ها و تداوم چنین دوره هایی در سالیان متمادی برای بانوان می تواند در امر تربیت اسلامی فرزندان و سبک زندگی اسلامی بسیار مفید و ثمربخش واقع شود.

خانم سعادت خاطرنشان کرد: این دوره به منظور ارتقای سطح علمی مربیان برگزار شد تا در آینده مربیان با حداکثر معلومات و آمادگی لازم به تربیت نونهالان و کودکان بپردازند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان صحنه اظهار داشت: در این دوره مربیان با کتب پیش دبستانی و مهد کودک، آموزش کتب قرآنی از جمله حفظ سوره های کوتاه، اندرزهای قرآنی، آداب و اخلاق اسلامی و سبک زندگی اسلامی و کتاب های استاد محسنی آشنایی پیدا کردند.

این مسؤول بیان داشت: این دوره 10 روزه حضوری در 30 ساعت و به صورت کارگاهی و با مشارکت مربیان و متربیان برگزار شد.

خانم سعادت در پایان مطرح کرد: در پایان دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا شد و خوشبختانه این دوره از سطح علمی خوب برخوردار بود./857/303/ب2

ارسال نظرات