۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۴۸۸۰۵
فرماندار شهرستان تایباد:

مردم وعلمای شیعه و سنی تایباد اتحادی مثال زدنی دارند

شرافتی راد شهرستان تایباد را الگوی وحدت شیعه و سنی دانست و تأکید کرد: چه عالمان سنی و چه علمای شیعه ارزش وحدت را درک کرده اند و به همین دلیل کاروان حماسه سازان وحدت را از تایباد به سمت قم به راه انداخته اند.
حسین شرافتی راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از علمای شیعه و اهل سنت شهرستان تایباد ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

حسین شرافتی راد در این دیدار ضمن معرفی اجمالی شهر تایباد اظهار داشت: این شهر در استان خراسان رضوی قرار دارد و جمع زیادی از علمای این شهر اهل سنت هستند و با علمای شیعه ارتباط خوبی دارند.

فرماندار شهرستان تایباد با بیان این که علمای تایباد در مناسبت های مختلف نقش آفرین بوده اند، ابراز داشت: چه عالمان سنی و چه علمای شیعه ارزش وحدت را درک کرده اند و به همین دلیل کاروان حماسه سازان وحدت را از تایباد به سمت قم به راه انداخته اند و در صدد دیدار با مراجع تقلید و علمای بزرگوار این شهر هستند.

وی شهرستان تایباد را الگوی وحدت شیعه و سنی دانست و تأکید کرد: مردم این شهر به انقلاب و نظام وفادار هستند و به همین خاطر در دوران جنگ تحمیلی عاشقانه به سمت جبهه های حق علیه باطل رفته و شهدای زیادی را نیز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

شرافتی راد خاطرنشان کرد: همین کاروان زیارتی حماسه سازان در ایام سال در برنامه های راهیان نور نیز شرکت می کند و در مناسبت های مختلف سال از جمله محرم و فاطمیه به مردم بصیرت و آگاهی داده و مراسم های بسیار ارزشمندی را در شهرستان تایباد برگزار کرده است./1330/پ202/ج

ارسال نظرات