۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۴۴۸۶۵۸
قائم مقام آستان قدس رضوی:

شبکه های اجتماعی خاکریزهای امروز جنگ با استکبار هستند

بختیاری گفت: روزی خاکریزها در طول نوار مرز بود اما امروز در شبکه های اجتماعی با میلیاردها پول استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل دارد هزینه می شود تا آن قدرتی که توانست در برابر استکبار جهانی هشت سال مقاومت کند و نهایتا به پیروزی برسد او را در دل جوانهای ما بشکند.
مرتضی بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 2 و سردار شهید محمود کاوه صبح امروز با حضور سید مرتضی بختیاری قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) واقع در خیابان فدائیان اسلام برگزار شد.

بختیاری با اشاره به فضیلت جهاد در راه خدا گفت: مصداق بارز این امر سردار شهید محمود کاوه است که مخلص، شجاع و فاتح بود. آن چیزی که امروز به درد ما می خورد و ما نیازمند آن هستیم و اگر با آن سلاح حرکت کنیم هیچ بن بستی در مسیر ما نخواهد بود، اخلاص است.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه خدا یاور مخلصین بوده و این وعده الهی است، افزود: آنانی که خالصا لوجه الله بودند همه چیزشان را کف دست گذاشتند تا نام خدا باقی بماند و اسلام عزیز پیاده شود. اسلامی که پیامبر (ص) برای آن جهاد های فراوانی کرد و سختی های زیادی را به جان خرید. اسلامی که زهرای اطهر (س) برای آن بیشترین سختی ها را متحمل شدند و مولا علی (ع) در همین راه به شهادت رسیدند و به این شهادت افتخار می کردند.

وی با بیان اینکه نام کربلا چاشنی همه نهضت های اسلامی و انقلاب اصیل اسلامی ماست خاطرنشان کرد: افتخار ائمه اطهار این بود که در راه اسلام جان دادند.

بختیاری تصریح کرد: نظام شاهنشاهی تا دندان مسلح چه داشت؟! آمریکا، شوروی سابق و همه قدرت ها پشت سر او بود. اخلاص و باور امام نسبت به وعده های خدا پرچم را بلند کرد و راه افتاد و ملت دلاور ایران اسلامی و جوانان قهرمان و بسیجیان ایثارگر ما پشت سر ایشان راه افتادند و توانستند نظام سلطه عامل آمریکا در ایران را پس از 2500 سال سرنگون کنند.

وزیر اسبق دادگستری با تاکید بر اینکه امام راحل فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اظهار کرد: این مبنای قرآنی دارد و باور امام است. امام قدرت خدا را باور داشت و مردانه در برابر همه قدرت ها ایستادگی کرد و از شرق و غرب و توطئه ها و جوسازی های داخلی که چرا اینقدر جوانان را به کشتن می دهید نهراسید.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اگر دست روی دست هم می گذاشتیم امروز عزت ایران کجا بود؟ امروز ایران نوکر آمریکا بود. سلطه گران در ایران حاکم بودند.

وی با تاکید بر اینکه ما برای نجات از چنگال دشمن باید سرمایه گذاری کرد و شهید داد، تصریح کرد: فراموش نکنیم که عزت با مجاهدت به دست می آید. امام باور داشت در مسیر خدا صبر و استقامت بکند و از تهدید آمریکا و ابر قدرت ها نترسد. خداوند یاری اش خواهد کرد. ما دیدیم نظام سلطه مامور از سوی آمریکا با دست خالی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و این ملتی که پشتوانه او بودند ساقط شد.

بختیاری خاطرنشان کرد: روزی خاکریزها در طول نوار مرز بود اما امروز در شبکه های اجتماعی با میلیاردها پول استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل دارد هزینه می شود تا آن قدرتی که توانست در برابر استکبار جهانی هشت سال مقاومت بکند و نهایتا به پیروزی برسد او را در دل جوان های ما بشکند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه یک میدان وسیع روی دوش جریان انقلابی قرار دارد، تصریح کرد: شهید کاوه ها به ما نگاه می کنند از این رو در صحنه باید حضور داشته باشیم. اگر در طول مدت 28 سال زعامت رهبر معظم انقلاب فرازهای فرمایشاتی ایشان را بنگریم حجت بر همه ما تمام است و نقشه راه را دریافت می کنیم./202/820/ب1

ارسال نظرات