۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۴۷۹۰۲
دبیر کل سازمان دانشجویان مسلمان:

مبلغان از ظرفیت غرب در ترویج فرهنگ ناب محمدی استفاده کنند

دبیر کل سازمان دانشجویان مسلمان گفت: طلاب، حوزویان و مبلغان باید نسبت به تبلیغ در کشور های غربی اهتمام ویژه داشته باشند، زیرا که مردم آنان تشنه دریافت معارف و حقایق ناب اسلام هستند.
حجت الاسلام سید ظهیر حسین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام سید ظهیر حسن نقوی، دبیر کل سازمان دانشجویان مسلمان جهان، پیش از ظهر امروز در همایش «تأثیر انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در جوامع غربی» در سالن شرکت نفت این شهرستان، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش جبهه استکبار نابودی جنبش های انقلاب اسلامی با ترور بود اما نتیجه ای نگرفت.

وی ادامه داد: پس از این آنان تلاش کردند تا با تحریم و تهدیدات امنیتی و اقتصادی به سمت و سوی مقابله با گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی گام بردارند و از این راه جریان انقلاب را خاموش کنند.

تأکید بر نقش اثرگذار انقلاب اسلامی در سراسر جهان

دبیر کل سازمان دانشجویان مسلمان جهان هدف جبهه استکبار را در مدت یکسال پس از آن تجزیه سوریه و عراق خواند و بیان کرد: آنان با بسیج همه امکانات و تجهیزات و با همکاری کشورهای ترکیه، اردن، قطر و عربستان وارد صحنه مبارزه شدند اما در در برنامه هایشان نقش کلیدی جمهوری اسلامی ایران و اقتدار و عظمت ولایت فقیه را فراموش کردند و بار دیگر با شکست سنگین رو به رو شدند.

حجت الاسلام ظهیر نقوی شناسایی جریان الهی به همراه همت و همراهی مردم با حضرت امام خمینی(ره) را عاملی مهم، اثرگذار و بنیادین در پیروزی انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: امروز بر خلاف توطئه های جبهه استکبار، انقلاب اسلامی در جهان اسلام نقش اثرگذاری ایفا می کند.

هدف غرب از 11 سپتامبر جلوگیری و ممانعت از ترویج اسلام بود

وی با بیان این که امروزه دیگر جریان اسلام ناب محمدی(ص) از محدوده مرزهای جغرافیایی کشور به قلب اروپا، آمریکا و آفریقا نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: اسلام در اواخر دهه 90 در حال گسترش و پیشرفت در آمریکا بود که عده ای برای ایستادگی و مقابله با این ترویج فرهنگ و اسلام ناب، اسلام هراسی را با اتفاقات 11 سپتامبر پیوند زدند.

امام جمعه مسجد امام علی(ع) شمال کالیفرنیا با بیان این که امروز غرب در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی سریال های تهدید کننده نظام خانواده را به خورد جوان ایرانی می دهند، افزود: آنان با تمام توان تلاش می کنند تا نسل جوان را نسبت به عقاید و ارزش های امت اسلامی بی تفاوت کنند.

حجت الاسلام ظهیر نقوی با بیان این که طلاب، حوزویان و مبلغان باید با هدف گسترش مکتب اسلام و اهل بیت(ع) نسبت به تبلیغ در کشور های غربی چون آمریکا دست بزنند، گفت: امروز مردم آنان تشنه دریافت معارف و حقایق ناب اسلام هستند که باید از این ظرفیت یکی با هجرت و دیگری با ابزارهای رسانه ای و شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کرد.  

شایان ذکر است، این همایش به همت بسیج ادارات سپاه ناحیه تربت حیدریه با حضور اقشار مختلف مردم صبح امروز در سالن شهید تندگویان شرکت نفت تربت حیدریه برگزار شد./864/202/ب2

 

ارسال نظرات