۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۴۶۶۱۰
امام جمعه شاهین دژ:

الگوبرداری از انقلاب اسلامی راه رهایی ملتها از مستکبران است

امام جمعه شاهین دژ بیداری ملتها را راه رهایی آنان از مستکبران و ظالمان دانست و گفت: اگر دولتها و ملتهای دیگر ایران را الگوی خود قرار دهند کشورهای ظالم توان قد علم کردن و مکیدن سرمایه های آنان را از دست می دهند.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام باقری، امام جمعه شاهین دژ بعد از ظهر امروز در جمع تشکلهای کشاورزی جنوب آذربایجان غربی که در مسجد بخش محمود آباد از توابع شهرستان شاهین دژ برگزار شد، اظهار داشت: دولت در ایران هم و غمش خدمت به مردم است و دولتهایی متکبر، ظالم، خونریز و دولتهایی که علاقه ای به بیداری ملتها نداشته و زندگی آزادنه آنها را تحمل نمی کنند، با جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند.

وی بیداری ملتها را راه رهایی آنان از مستکبرین و ظالمین دانست و افزود: اگر دولتها و ملتهای دیگر ایران را الگوی خود قرار دهند کشورهای ظالم توان قد علم کردن و مکیدن سرمایه های آنان را از دست می دهند.

امام جمعه شاهین دژ به موفقیت و پیشرفت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف اشاره و اضافه کرد: دشمنان اسلام وقتی موفقیت کشور را با وجود همه جنگها، ترورها و تحریمها مشاهده کردند و تفاوت آن را با دوره پهلوی متوجه شدند، از قدرت گرفتن کشور به دلهره افتاده و سعی در ایجاد مانع کرده اند.

اسماعیل کریم زاده، رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر دغدغه ای به غیر از خدمت به اسلام و مردم مسلمان نداشته و همواره برای رشد و ترقی کشور تلاش می کردند.

وی با اشاره به لزوم برخورداری همه اقشار از نعمات و ظرفیتهایی که در سایه انقلاب اسلامی در کشور به وجود آمده است، افزود: بعد از امام راحل(ره) پرچم هدایت جامعه و دولتمردان به دست مقام معظم رهبری افتاده است که با تدبیر و بینش جامعه را به پیش می برند.

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به وجود 12 هزار شهید در آذربایجان غربی، گفت: اگر به وظیفه خود به درستی عمل کرده و به رشد دین اسلام کمک کنیم در این صورت از فرصتها به درستی استفاده کرده ایم ولی در غیر این صورت ضرر کرده ایم.

وی با عملکرد جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در شش ماه اول سال 95 اشاره و اضافه کرد: خرید گندم امسال از کشاورزان استان به سه برابر سالهای گذشته رسیده و 950 هزار تن گندم در سیلوهای استان ذخیره شده است.

کریم زاده در پایان به طرحهایی که در هفته دولت افتتاح می شوند اشاره کرد و گفت: 163 طرح با اعتبار 65 میلیارد و 800 میلیون تومان در هفته دولت افتتاح شده است که امیدواریم در طول سال جاری و آینده این طرحها به بهره برداری برسند.

گفتنی است، پس از این مراسم امام جمعه شاهین دژ به اتفاق هیات همراه با خانواده شهید غلامرضا سیفی دیدار کرده و مادران شهدا را به عنوان آینده سازان ایران معرفی کرد./202/936/ب1

ارسال نظرات