۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴
کد خبر: ۴۴۶۵۹۴
مولاوردی:

ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی، بزرگ ترین دستاورد دولت در 3 سال گذشته است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی، بزرگ ترین دستاورد دولت در سه سال گذشته است.
مولاوردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهین‌دخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، امروز در همایش نقش زنان در اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار که در مجتمع فاطمه زهرا(س) شهرری برگزار شد، گفت: ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی، بزرگ ترین دستاورد دولت در سه سال گذشته است.

وی افزود: محرومیت از ظرفیت رسانه ملی نشان از مظلومیت و محرومیت دولت یازدهم در تبیین عملکرد و معرفی فعالیت ها و پرداختن به موانع و چالش هایی است که این دولت متاسفانه با آن روبرو بوده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به چالش اقتصادی کشور، بیان داشت: رفع موانع اقتصادی کشور قطعا چالش های اجتماعی و فرهنگی را کاهش خواهد داد و اشتغال زایی و خروج از رکود از ابتدا در برنامه‌های دولت یازدهم قرار داشته است.

مولاوردی با تاکید بر این که اقتصاد باید از تک بعدی بودن خارج شود، ابراز کرد: شعار اصلی دولت یازدهم در انتخابات خرداد 92 «آرامش در سیاست، آسایش در اقتصاد و امنیت در فرهنگ» بود و با اولویت بندی که دولت در ابتدای کار خود انجام داده در عرصه سیاست خارجی و اقتصادی توانسته گام های مهم و جدی را بردارد.

وی افزود: این دو مقوله مقدمه و زمینه ورود دولت در تحقق بخشیدن به وعده‌ها، برنامه‌ها و شعارهای خود در عرصه سیاستهای داخلی بوده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به این که محقق شدن شعارهای رییس جمهور طی 1 سال امری ناممکن است، اظهار داشت: همزبانی و همگرایی و مشارکت سایر قوا سبب تحقق وعده‌های دولت می‌شود.

مولاوردی در بحث اقتصاد مقاومتی برون‌گرا بودن، مردم محور بودن، عدالت‌مداری و دانش‌بنیان بودن را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: مشارکت بانوان در این مؤلفه‌ها بسیار مهم و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: استفاده و جلب مشارکت زنان به عنوان نیمی از سرمایه انسانی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی امری مهم و ضروری است.

مولاوردی ادامه داد: بانوان در بعد فرهنگ سازی در مصرف کالاهای داخلی و اصلاح الگوی مصرف و نقشی بسزا و ارزنده دارند به همین دلیل توسعه زیرساخت های اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، سبک زندگی، حمایت از تولید داخلی و توجه به کیفیت تولید، بدون مشارکت هوشمندانه زنان در جامعه میسر نخواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: زنان نقش خطیری در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق خانواده مصرف‌گرا، قناعت گر و تولید کننده دارند/813/پ202/ج

 

ارسال نظرات